Ansøgning - Skrevet af xWodak (Christopher Kadow)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
xWodak

Ansøgning - Skrevet af xWodak (Christopher Kadow)

Post by xWodak »

Dit Navn: Christopher Kadow

Dit Minecraft Navn: xWodak

Alder: 14

Sted: Nykøbing Falster

Interesser: Minecraft, computer, playstation spil (call of duty, NBA), basketball, håndbold og slappe af med familie og venner.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft godt et år nu, både singleplayer, men også på en masse servere, nogle gode, andre ikke så gode. Jeg har bygget en masse ting, en trævilla, et stort slot og meget mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Efter at min favorit server lige var blevet lukket ned, søgte jeg længe efter en god server at spille på. Jeg kom så forbi et forum hvor de snakkede om crafters.dk og jeg syntes det lød super godt.

Venner på serveren? Jeg kender ingen der spiller på serveren, men jeg regner da med at møde en masse nye personer.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg synes, at de servere jeg har spillet på ind til videre, ikke var noget for mig. Jeg har altid haft lyst til at lave flotte bygninger og skulpture online istedet for singleplayer, men det er svært, når man bliver griefet hele tiden. Jeg vil også gerne joine serveren for at møde en masse nye personer, så jeg kan få nye ideer til hvad jeg vil bygge næste gang, da man ikke kan sige at dem jeg spillede med før var særlig kreative. Jeg har hørt så meget godt om den her server, at jeg så utroligt gerne vil joine den og jeg betragter den som at være en af de bedste :D

Har du læst og forstået reglerne? Regler er læst godt og grundigt igennem, og de er forstået.

Lidt ekstra om hvordan jeg er: Jeg er som sagt 14 år og jeg hedder Christopher Kadow. Jeg går i folkeskole (8. klassetrin) og går efter at komme på gymnasiet efter 9. klasse, altså ingen efterskole til mig. Ud over at jeg bruger min tid på Minecraft og skolen, går jeg til basketball sammen med mange af mine venner. Jeg elsker også at hygge mig med mine venner og familie. Jeg er meget glad for computere, altså ikke bare spil, men også hardware, dog kører jeg ikke på verdens bedste computer. Jeg bruger også lidt tid på at spille Playstation, mest Call of Duty, men også andre titler. Jeg ved godt at med min alder, er jeg nok en af de yngste i tager ind på serveren (hvis i altså accepterer den), men jeg er meget moden af min alder.
Marcus007363

Re: Ansøgning - Skrevet af xWodak (Christopher Kadow)

Post by Marcus007363 »

Kan du fortælle hvilket forum det var?
(y)
xWodak

Post by xWodak »

Ja, her er linket: http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/95027/

De snakker både positivt og negativt om serveren.
kirkhammer

Post by kirkhammer »

vil lige sige at vi har børn helt ned til 9 eller 10 år inde på serveren plus at nogle af os har børn som er endnu yngre som spiller sammen med deres far så du er helt sikkert ikke den yngste vi har på serveren... dog er det meget vigtigt at du er moden...

når det er sagt så er din ansøgning godkendt og det er da også lige på et hængende hår.
The kirkhammer has spoken.
xWodak

Post by xWodak »

Tak!

Jeg troede jeg var en af de yngste pga. de andre ansøgninger jeg læste.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

xWodak wrote:Tak!

Jeg er 13 og (ud fra mumble og masser af ansøgninger gennem tiden) så er der faktisk mange på den alder men velkommen ombord :D
(y)
maja4626

Post by maja4626 »

Er 12 år ;)

- Jeg bor selv på Falster, bare i stubbekøbing ;)
Image
xWodak

Post by xWodak »

maja4626 wrote:

Er 12 år ;)

- Jeg bor selv på Falster, bare i stubbekøbing ;)
Fedt!
Post Reply