Hvorfor er jeg banned? for at bruge X-ray??

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Raxxi1997

Hvorfor er jeg banned? for at bruge X-ray??

Post by Raxxi1997 »

Igår den 19-10-2011 var jeg ude og mine med Maja4626. Dagen før havde jeg fundet en mine ned til lag 50.
Jeg tror mig og Maja fandt like 10 dia. Så fandt vi også et minecart trak som vi fuldte lidt tid. så i sidan af trakket var der en grotte der ikke var opdaget og inde i den fandt jeg dia tre fire steder med dia. Jeg tror der var like 16 eller 18 dia. senere bydtede jeg også med Wowgamer9000 jeg fik 6 dia. mn jeg ved stadig ikke hvorfor jeg er banned??
xcanner

Re: Hvorfor er jeg banned? for at bruge X-ray??

Post by xcanner »

Raxxi1997 wrote:Igår den 19-10-2011 var jeg ude og mine med Maja4626. Dagen før havde jeg fundet en mine ned til lag 50.
Jeg tror mig og Maja fandt like 10 dia. Så fandt vi også et minecart trak som vi fuldte lidt tid. så i sidan af trakket var der en grotte der ikke var opdaget og inde i den fandt jeg dia tre fire steder med dia. Jeg tror der var like 16 eller 18 dia. senere bydtede jeg også med Wowgamer9000 jeg fik 6 dia. mn jeg ved stadig ikke hvorfor jeg er banned??
Miscje har bannet dig for xray, han har været nede og kontrollere dine minegange. Jeg har også lige selv kigget efter og der er igen tvivl... Desuden har du minet 38 diamanter de sidste 24 timer, hvilket ikke hænger sammen med de tal du kommer med?
It's all about the community
miscje

Post by miscje »

Det er mig, der har banned dig. Mange af de steder der er fundet dia, ser det meget målrettet ud. Jeg vil godt erkende, at jeg ikke er 100% (endnu), men du fik lige et ban for en sikkerheds skyld. Better safe than sorry. Jeg skal have andre admins ned og kigge også.
You stay classy
miscje

Post by miscje »

Nå, kunne se, at xcanner har kigget på det også...
You stay classy
Raxxi1997

Post by Raxxi1997 »

Så jeg kan ikke komme tilbage ?
Selvom jeg ikke har brugt x-ray du/i kan selv checke min pc... :cry:
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg har selv lige taget en stik-prøve af de steder du har minet, og hvis du ikke har brugt X-ray, synes jeg du skal spille lotto, for du har godt nok været heldig, med at grave en "helt tilfældig" tunnel der førte dig direkte til dia, gang på gang...
Alex Petersen

Post by Alex Petersen »

Hvad sker der så med hans ting og hans grund? Han boede lige ved siden af Adam, Eifer og jeg.

Raxxi - Jeg er skuffet.
miscje

Post by miscje »

Alex Petersen wrote:Hvad sker der så med hans ting og hans grund? Han boede lige ved siden af Adam, Eifer og jeg.

Raxxi - Jeg er skuffet.
Hans items skal højst sandsynligt destrueres. Hvis I er interesserede i at overtage hans hus/grund, må I lige fange en admin/mod ingame, som lige vil vurdere det.
You stay classy
Rabjerg

Post by Rabjerg »

Ting som konfiskeret fra snydere, syndes jeg godt man kunne tillade at komme i en pulje af råstoffer til fælles gode.
Feks til opbygning af metro/arenaer og spawnbygninger.
For de ting som han så har minet (her tænker jeg især på guld og diamant) forsvinder helt fra spillet, hvilket efterlader chunks uden de destrueret råstoffer.

Trist at vi ikke kommer til at arbejde mere sammen inganme.

"Don't do the crime, if you can't do the time."
AndersKahlke

Post by AndersKahlke »

Virkelig Raxxi? i:
BulbaSaw
- Notch for president!
Post Reply