Hej, jeg er blevet banned for at ikke og smadre et træ helt,
Men det var altså min ven ''Mikkel'' der gjore det, og han har ikk password mere
Så kan jeg ikk blive unbanned, fordi jeg spillede rigtigt godt på den server, lavede vidoer og alt muligt
Og så ville jeg lave det og så kom jeg i Jail lige så snart jeg have lavet det
Så blev jeg så sur og svinede admin til, kan i ikk unbanne mig
MVH, Lau Patrick,
Og mikkel er ikk med mere
Hej,
- julemand101
Re: Hej,
Følgende har xcanner skrevet:
Tror ikke du skal regne med at komme ind i meget lang tid men nu ser vi hvad xcanner skriver.Banned Lau8. Han kom i jail for at bryde reglerne og ville diskutere det... Tilsidst kom det frem at der er 3 som spiller på den account!?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Rekalty
Hvor mange har spillet på denne bruger?... Lau, Mikkel, og hvem ellers? Reglerne er ret klare over at man har ansvar for egen bruger, men det virker ikke til det overhovedet er din, aner ikke hvem "Mikkel" er, eller hvorfor du skriver navnet på din "ven" på "denne" "måde"...
Hilsen "Martin"
Hilsen "Martin"
- Lau8s
Okay, Mikkel er min ven der ikk smadret træet helt.. og så loggede jeg ind nogen dage efter, og så kom xcanner og spurgte hvorfor jeg ikk have smadret det? så sagde jeg hvad snakker du om, så sagde han træet, Jamen okay sagde jeg så og gik igang med at smadre træet, og så da jeg gjore det kom jeg i Jail det synes jeg ikk var okay, så blev jeg sur og svinede adminen til og det er jeg også meget ked at det over, men lige nu er det kun mig Lau der spiller på det.. her tidligere idag var der 3 der havde password men så da det skete skiftede jeg password og nu vil jeg meget gerne ind på servern igen, og jeg lover jeg ikk giver mit password væk nogensinde igen, jeg var ellers rigtige glad for server,
- julemand101
Hvis du låner din konto ud til andre skal du forstå at hvis der sker regelbrud på kontoen så falder straffen på den Minecraft konto der har foretaget regelbruddet uanset hvilken fysisk person der måtte spille på kontoen. Dette står i reglerne og du har vel læst reglerne? Desuden skal alle brugerne af kontoen være bekendt med hvad der er foregået på kontoen og når en admin spørger til noget skal man kunne besvare hvad der er sket. Så den går altså ikke at man ikke ved hvad en anden har lavet på Minecraft kontoen i detaljer. Alt andet vil være et kaos for os administratorer og moderatorer at administrere hvis vi skal vente på at folk får fat i den ven der har lavet skaden.
At du retter op på den skade du har gjort gør ikke at alt automatisk er glemt. Du skal derfor straffes på en eller anden måde og her gav xcanner dig så et jail som først og fremmest blev fastlagt til 1 dag. Da du så begynder at brokke dig bliver det hævet til 4 dages jail.
Da du begynder at brokke dig og nævne at der er tre personer der spiller på den samme Minecraft konto vælger vi at ban din bruger. Årsagen er at det samlede billede af situationen viser at du ikke er egnet på serveren. Følgende ligger blandt andet til grund for beslutningen:
1. Xcanner måtte overbevise dig for at de skader der er sket fra din Minecraft konto. At du først benægter at tingene er sket gør at du bryder reglen omkring ansvar for din Minecraft konto.
2. Du har på intet tidspunkt ved ansøgningen skrevet at der var 3 der brugte den samme konto. Det vil sige at de oplysninger der står ansøgningen pludselig ikke passer med den bruger der sidder og bruger kontoen. Da Xcanner får oplyst en alder der ikke passer med ansøgningen bliver det hele bare underligt for os. Det er meget dårlig stil bare at låne ens konto til andre uden at oplyse os omkring dette. Vi forlanger meget gennemarbejdet ansøgninger netop fordi vi ønsker at kunne foretage en psykologisk profil af dem der kommer ind på serveren og her hjælper det ikke ligefrem at folk uden ansøgning bare kan komme ind. Hvordan kan vi fx vide at i alle kender reglerne?
3. Efter du bliver straffet for dine gerninger brokker du dig. At brokke sig over at man bliver retfærdigt straffet er meget dårlig stil. Hvis du mener at du ikke bør straffet for at bryde reglerne så bør du finde en anden server.
Jeg er sådan set komplet ligeglad med hvad du har foretaget for at undgå at samme episode sker igen. Fakta er du brød flere af vores regler og at begynde at svine administratorer til er en meget dum ide. Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der!
At du retter op på den skade du har gjort gør ikke at alt automatisk er glemt. Du skal derfor straffes på en eller anden måde og her gav xcanner dig så et jail som først og fremmest blev fastlagt til 1 dag. Da du så begynder at brokke dig bliver det hævet til 4 dages jail.
Da du begynder at brokke dig og nævne at der er tre personer der spiller på den samme Minecraft konto vælger vi at ban din bruger. Årsagen er at det samlede billede af situationen viser at du ikke er egnet på serveren. Følgende ligger blandt andet til grund for beslutningen:
1. Xcanner måtte overbevise dig for at de skader der er sket fra din Minecraft konto. At du først benægter at tingene er sket gør at du bryder reglen omkring ansvar for din Minecraft konto.
2. Du har på intet tidspunkt ved ansøgningen skrevet at der var 3 der brugte den samme konto. Det vil sige at de oplysninger der står ansøgningen pludselig ikke passer med den bruger der sidder og bruger kontoen. Da Xcanner får oplyst en alder der ikke passer med ansøgningen bliver det hele bare underligt for os. Det er meget dårlig stil bare at låne ens konto til andre uden at oplyse os omkring dette. Vi forlanger meget gennemarbejdet ansøgninger netop fordi vi ønsker at kunne foretage en psykologisk profil af dem der kommer ind på serveren og her hjælper det ikke ligefrem at folk uden ansøgning bare kan komme ind. Hvordan kan vi fx vide at i alle kender reglerne?
3. Efter du bliver straffet for dine gerninger brokker du dig. At brokke sig over at man bliver retfærdigt straffet er meget dårlig stil. Hvis du mener at du ikke bør straffet for at bryde reglerne så bør du finde en anden server.
Jeg er sådan set komplet ligeglad med hvad du har foretaget for at undgå at samme episode sker igen. Fakta er du brød flere af vores regler og at begynde at svine administratorer til er en meget dum ide. Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.