Klage over ban
- dumpap123
Klage over ban
Hej. Forleden dag blev jeg bannet, pga. Griefing - Det kan jeg sagtens se der er god grund til at tro. Men er simpelthen kommet til at ødelægge at par blokke. Der kom også en Moderator og bad mig fixe tingene igen. Og fordi jeg jo ikke havde gjort det for at ødelægge noget ville jeg selvfølgelig gøre det. Jeg var i fuld gang med at reparere tingene, hvor efter min klient crashede. Jeg prøvede at logge ind på min bruger igen, men det hjalp desværre ikke. Så jeg skrev ind til Minecraft-Support som fandt problemet, og åbnede den igen. Da´ jeg så prøvede at logge ind på "Crafters"-Server så var jeg bannet. Jeg prøver dagligt at se om jeg kan komme ind, men jeg ved desværre ikke hvornår denne ban udløber. Jeg siger undskyld fordi at jeg har ødelagt et par ting, og vil selvfølgelig rette dem igen straks når jeg kan komme ind igen.
Håber i kan se mit problem - Peter
Håber i kan se mit problem - Peter
- julemand101
Re: Klage over ban
Følgende information står der omkring dig i vores warning system:
Efter du mistede forbindelsen kan jeg ikke se du på intet som helst tidspunkt forsøger at komme ind på serveren igen. Derfor skal det være din egen internetforbindelse eller adgangen til Minecraft.net der har været nede i perioden mellem disse to log linjer:
Efter du loggede ud kan jeg se at Kirkhammer først jailede dig:
Men valgte så senere at ban dig:
Jeg synes personligt det virker underligt hvordan du kan KOMME TIL at ødelægge et par blokke men hvor jeg så samtidig ikke kan se nogen som helst besked hverken i vores forum eller i chatten hvor du skriver omkring dette.
Jeg vil selv anbefale at give dig 30 dages ban og derefter en allersidste chance hvorefter du vil blive perm. banned ved den mindste fejltagelse. Men det er op til Kirkhammer at afgøre hvad der skal ske med dig.
Og følgende står der så omkring dit ban i vores ban system:by Wufei » 13 Aug 2011, 13:30
Har fundet flere sted i Crafters.dk byen hvor dumpap123 har griefet træer!
Jeg kan desuden se i chatten at du åbenbart havde glemt vores 20 blocks regel på et tidspunkt i PvP men som du fjernede da du blev bedt om det.by kirkhammer » 11 Oct 2011, 20:49
har bannet dumpap123 for at griefe rundt om i byen.. dirt block bag ved diner og de store svampe nær spawn og en hæk ved siden af diner.. kan i evt lave rollback på ham....
Efter du mistede forbindelsen kan jeg ikke se du på intet som helst tidspunkt forsøger at komme ind på serveren igen. Derfor skal det være din egen internetforbindelse eller adgangen til Minecraft.net der har været nede i perioden mellem disse to log linjer:
Code: Select all
2011-10-11 20:41:59 [INFO] dumpap123 lost connection: disconnect.endOfStream
2011-10-12 15:37:44 [INFO] Disconnecting dumpap123 [/xx.xxx.xxx.xxx:xxxxx]: The Ban Hammer has spoken!
2011-10-11 20:43:17 [INFO] [PLAYER_COMMAND] Kirkhammer: /tjail dumpap123 bank
2011-10-11 20:47:27 [INFO] [PLAYER_COMMAND] Kirkhammer: /ban dumpap123
Jeg vil selv anbefale at give dig 30 dages ban og derefter en allersidste chance hvorefter du vil blive perm. banned ved den mindste fejltagelse. Men det er op til Kirkhammer at afgøre hvad der skal ske med dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- dumpap123
Grunden til at jeg ikke prøvede at oprette forbindelse til jeres server, var at jeg slet ikke kunne komme ind i spillet. Og som jeg skriver, så kontaktede jeg Minecraft-Support og fik den åbnet igen efter fejl.
- kirkhammer
problemet ligger ikke så meget i at du kom til at ødelægge en enkelt klods eller to men du havde ødelagt flere plus at du havde placeret en workbench bag dineren og der var også en stor afstand imellem de steder du havde griefet. det kan godt være at din minecraft har været nede men det har dit internet vel ikke? du kunne have skrevet inde på vores forum forklaret din situation at din minecraft var nede og du ikke kunne komme på og lave de ting men at du ville gøre det lige så snart du kunne komme på igen.
jeg kan godt gå med til at du får 30 dages jail fra nu af. men du får så ikke lov til at lave nogen andre overtrædelser uden det betyder perm. ban er det noget du kan acceptere?
jeg kan godt gå med til at du får 30 dages jail fra nu af. men du får så ikke lov til at lave nogen andre overtrædelser uden det betyder perm. ban er det noget du kan acceptere?
The kirkhammer has spoken.
- dumpap123
Det er noget jeg fuldt ud accepterer, og kan sagtens se problemet. Burde også ha´ skrevet herinde. Kan godt se fejlene, beklager.
- julemand101
Udmærket. Eftersom du allerede har været bannet i noget tid vælger jeg at sige at din straf går fra det tidspunkt du blev banned. Så du skal unbannes d. 11 november 2011. Skriv når det er tid således vi kan unban dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- dumpap123
Tak skal i have. Og det vil jeg gøre - Endnu en gang, tusind tak.
- dumpap123
En sidste ting, skaderne er ikke rettet vel? - Dem skal jeg vel selv ordne..
Og kan stadigvæk ikke komme ind "The ban hammer has spoken" skulle jeg ikke i jail?
- Peter
Og kan stadigvæk ikke komme ind "The ban hammer has spoken" skulle jeg ikke i jail?
- Peter
- Rekalty
Som Jule skrev, unbannes du den 11. Nov. Du skal selv skrive herinde for at gøre os opmærksom på, når det er tid til at du kan unbannes, dette sker ikke automatisk.dumpap123 wrote:En sidste ting, skaderne er ikke rettet vel? - Dem skal jeg vel selv ordne..
- Peter
- dumpap123
Ah beklager, havde lige misforstået det lidt. Endnu en gang tak for tilliden.