1.Hejsa alle Craftere, jeg har lavet en fin metal dør på Fabrikken grundet mængden af Grief der har været hos os, vi er et aktivt sted og derfor gider vi ikke bruge vores ressourcer på at finde Grief og fejl
2.Fabrikken er et farligt sted siden vi ligger højt i luften så falder man ned er det ens egen skyld, vi sætter ikke pædagoghegn op,
3. vi har en portal fordi mange kommer og hugger træ hos os og der vil snart blive spærret af så alle andre end beboere kun kan komme ind på træfarmen og kun folk med tilladelse vil få adgang til alle vores dejlige faciliteter. Fabrikken har af Xcanner fået tilladelse til at have lås på døren, så stop med brok og gå et andet sted hen hvis i ikke vil bruge træfarmen.
4. der er idag d. 23 Oktober blevet kørt et svineri og direkte fornærmende ord omkring Drdliller der administrere træfarmen/fabrikken - Vi udgør en service om at man kan hente træ hos os Uden at skulle sætte nye .. dette er en kæmpe service og intet andet og vil derfor ikke kritiseres for at vi skulle være sure eller vrede på nogen og til alle jer der sviner fabrikken og dens beboere til,
i burde vokse op og stoppe med at lege politimænd for vi er mange der er trætte af jeres opførsel.
5. Åben lava på Fabrikken - er blevet lukket af der sker ting hvor vi bygger der ikke bliver færdiggjort altid
derfor vil jeg bede folk om at indforstå sig med at vi kan have risikoting der grundet nogen på fabrikken ikke har det mest stabile net i danmark.
Håber folk kan respektere dette og ellers er det synd for jer, til folk der gerne vil besøge os i anledning af at fælde træer i skal være mere end velkomne
Mvh. Fabrikken
Fabrikken Lukket :O
- xcanner
Re: Fabrikken Lukket :O
Drdiller wrote:1.Hejsa alle Craftere, jeg har lavet en fin metal dør på Fabrikken grundet mængden af Grief der har været hos os, vi er et aktivt sted og derfor gider vi ikke bruge vores ressourcer på at finde Grief og fejl
2.Fabrikken er et farligt sted siden vi ligger højt i luften så falder man ned er det ens egen skyld, vi sætter ikke pædagoghegn op,
3. vi har en portal fordi mange kommer og hugger træ hos os og der vil snart blive spærret af så alle andre end beboere kun kan komme ind på træfarmen og kun folk med tilladelse vil få adgang til alle vores dejlige faciliteter. Fabrikken har af Xcanner fået tilladelse til at have lås på døren, så stop med brok og gå et andet sted hen hvis i ikke vil bruge træfarmen.
4. der er idag d. 23 Oktober blevet kørt et svineri og direkte fornærmende ord omkring Drdliller der administrere træfarmen/fabrikken - Vi udgør en service om at man kan hente træ hos os Uden at skulle sætte nye .. dette er en kæmpe service og intet andet og vil derfor ikke kritiseres for at vi skulle være sure eller vrede på nogen og til alle jer der sviner fabrikken og dens beboere til,
i burde vokse op og stoppe med at lege politimænd for vi er mange der er trætte af jeres opførsel.
5. Åben lava på Fabrikken - er blevet lukket af der sker ting hvor vi bygger der ikke bliver færdiggjort altid
derfor vil jeg bede folk om at indforstå sig med at vi kan have risikoting der grundet nogen på fabrikken ikke har det mest stabile net i danmark.
Håber folk kan respektere dette og ellers er det synd for jer, til folk der gerne vil besøge os i anledning af at fælde træer i skal være mere end velkomne
Mvh. Fabrikken
Låsen er kun en "midlertidig" løsning som jeg har givet tilladelse til, fordi vi har haft en del "sager" derude i den seneste tid.
It's all about the community
- Drdiller
Ja indtil vi har spærret Træfarmen af, da det var derfor jeg fik portalen
- julemand101
Som xcanner skriver så har du kun fået midlertidig lov til at have den dør. Hvis det bliver sådan at døren er en fast del af fabrikken så vil vi lukke for portalen. De krav der skal til for at få en portal er følgende:Drdiller wrote: 3. vi har en portal fordi mange kommer og hugger træ hos os og der vil snart blive spærret af så alle andre end beboere kun kan komme ind på træfarmen og kun folk med tilladelse vil få adgang til alle vores dejlige faciliteter. Fabrikken har af Xcanner fået tilladelse til at have lås på døren, så stop med brok og gå et andet sted hen hvis i ikke vil bruge træfarmen.
1. Jeg eller xcanner skal kunne lide stedet.
2. Det skal være et sted som alle brugere kan have en interesse i at besøge eller have et formål for flertallet af brugerne.
Hvis fabrikken kun bliver for medlemmer er det ikke længere muligt at opretholde krav nummer 2. Desuden kan jeg virkelig ikke lide jeres tiltag i denne her sag så krav nummer 1 er også godt på vej til blive brudt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Er planen så at portalen skal flyttes ned til træerne således portalen fører dig direkte til skoven?Drdiller wrote:Ja indtil vi har spærret Træfarmen af, da det var derfor jeg fik portalen
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Drdiller
Døren åbner snart med kun adgang til Træplantagen
- julemand101
Udmærket det er godtaget fra min side så.Drdiller wrote:Døren åbner snart med kun adgang til Træplantagen
- Drdiller
Så er vi genåbnet Træplantagen er igen åben for alle
- Kofodz
- Regner med at der er snakke om den hændelse hvor jeg fandt åbent lave på fabrikken, at dette punkt er kommet med. Men det er jo et brud på reglerne så derfor kan folk da ikke bare affinde sig med risikoen - nu når reglen siger det stik modsatte.5. Åben lava på Fabrikken - er blevet lukket af der sker ting hvor vi bygger der ikke bliver færdiggjort altid
"13. Når du bruger lava, skal det være dæmmet ind (må ikke være muligt at komme ind/ned i det ved et uheld)."
Mvh
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- Drdiller
Sorry Kofodz gider slet ikke svare på noget du skriver specielt når du omtaler mig skidt på serveren
desuden er du lidt en uheldig person for at falde i alt lava der overhovedet er på serveren, det må ikke være nemt...
Jeg var ikke bevidst om at det var dig der havde faldet i men det da sjovt at du altid kommer til skade igennem andres ting. men Chrissiem er vidst blevet indstrueret eller bannnet så problemet er jo ikke større end at du kunne have taget det op med mig så jeg kunne rette fejlen, end at du løber til en Mod, nu hvor du ved jeg ejer området kan jeg kun gå ud fra du bevidst gik efter at finde noget snavs på mig. good to know.
desuden er du lidt en uheldig person for at falde i alt lava der overhovedet er på serveren, det må ikke være nemt...
Jeg var ikke bevidst om at det var dig der havde faldet i men det da sjovt at du altid kommer til skade igennem andres ting. men Chrissiem er vidst blevet indstrueret eller bannnet så problemet er jo ikke større end at du kunne have taget det op med mig så jeg kunne rette fejlen, end at du løber til en Mod, nu hvor du ved jeg ejer området kan jeg kun gå ud fra du bevidst gik efter at finde noget snavs på mig. good to know.