Ansøgning fra Christina.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
ChristinaKipker

Ansøgning fra Christina.

Post by ChristinaKipker »

Dit Navn: Christina.

Dit Minecraft Navn: Christinakipker,

Alder: 19.

Sted: Varde, syd/vestjylland.

Interesser: Går til rollespil i Ripen Live Rollespilsforening, hvor jeg har spillet en del forskellige karakterer. Er spejder, samt elsker at se Simpsons og X-files. Bruger desuden en del tid på skole (gymnasium) og arbejde, samt er en del sammen med familie og venner.

Minecraft erfaring: Har en del erfaring med singleplayer, survival mode, og synes det er hyggeligt at grave og bygge :). "I am a dwarf and i'm diggin' a hole", ej spøg til side, jeg er faktisk 170cm høj ;).

Venner på serveren? Nada, niet, nej :(.

Hvorfor vil du joine vores server: For at være mega kreativ, og bygge kæmpe huse og borge som i aldrig har set magen til før, og fordi i virker dygtige, så jeg kan helt sikkert lære noget af jer :).

Har du læst og forstået reglerne? Jep ;).
Supardry

Re: Ansøgning fra Christina.

Post by Supardry »

Hvad har du bygget før i din singleplayer? Vil gerne vide lidt om det, ellers er den godkendt :)
ChristinaKipker

Post by ChristinaKipker »

Mest huse, især højhuse. Og så graver jeg en del. Bygger under jorden, store huler og sådan.
Og så har jeg lavet et hus under vand, af glas, eller en kælder er det nok nærmere. Det så herre godt ud!
Jeg gør ikke så meget i figurer, endnu, det kan være det kommer, når jeg bliver træt af huse. I øvrigt satser jeg på snart at starte på et projekt, som jeg kalder projekt borg/slot, det siger lidt sig selv hvad det er ;).
miscje

Post by miscje »

Accepteret
You stay classy
Post Reply