Battlefield 3 platoon

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
julemand101

Re: Battlefield 3 platoon

Post by julemand101 »

Spillet udkommer også først officielt i morgen 01:00 (altså om 3 timer og 15 min). Jeg er bare lidt før ude pga. lidt sjov med en Proxy. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Predjon

Post by Predjon »

ah så forstår jeg det bedre :D
jeg skal ind efter det her kl. 00.00 i bruuns i århus :D

proxy pfft blærerøv XD
I never worry when i get lost...
I just change where i want to go....

Vise Formand i The Islanders

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Predjon wrote:ah så forstår jeg det bedre :D
jeg skal ind efter det her kl. 00.00 i bruuns i århus :D

proxy pfft blærerøv XD
Jeg fik min key i tirsdags så gamede det meste af eftermiddagen der. Så gætter på jeg er lidt over halvvejs igennem single play og fik også spillet en times multi play. :D
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Predjon

Post by Predjon »

hehe :) er godt?

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Predjon wrote:hehe :) er godt?
Altså single play delen får Modern Warfare til at virke som et avanceret puzzel spil. Alt er scriptet i så grov en grad at selv lig ligger ens hver gang flere steder. AI'en får zombierne i Left 4 Dead til at lige professorer. Eneste tidspunkt jeg bliver overrasket af den er fordi den gør noget der er så dumt at jeg ikke tog højde for det. Hvis man gør noget andet end udviklerne lige havde regnet med så ser fjenden ikke engang på dig før du har skudt dem. Jeg husker specielt en scene hvor fjerner kommer væltende som zombierne og kravler over en mur. Jeg valgte så at stå lige op af muren og fjernerne løb bare forbi mens jeg skød dem hver og en. Det var faktisk temmelig skuffende (og udmærket underholdende på samme tid :lol: )

Men altså Single Play er rasende flot og det er yderst underholdende. Man skal bare ikke forvente det nye Half-Life i det her spil (selvom jeg heller ikke tror nogen regnede med dette). Jeg synes faktisk den er ganske udmærket lavet og historien er spændende nok til man forsøger at følge med i hvad der foregår. De steder jeg synes spillet bliver for dumt er så de steder hvor man forsøger at lave interaktive screner. Altså steder hvor der kommer en bøh-mand lige foran dig og du skal så trykker på Space efterfølgende af E for at lave en eller anden scriptet handling. Problemet er bare at nogen steder skal du bare trykke på Space og så foretager din karakter lige en række forskellige avanceret bevægelser og her kunne jeg godt undvære den process med at trykke Space. Et andet eksempel er at man trykker på E for at åbne døre men det virker kun på de døre som spillet har valgt du må åbne. Der er ingen frihed overhovedet nogen steder. Desuden er det kun meget få bygninger der kan gå i stykker i Single Play. Man skal derfor ikke forvente at man kan klare en bane på mere end en måde og du kan ikke lave dig en smutvej nogen steder.

I min karakterbog får Single Play delen nok 5 ud af 10 stjerner. Det er mest grafikken der er den bærende del men jeg føler mig underholdt indtil videre. Jeg synes bare godt man kunne gøre det en del bedre og ikke gøre sådan at den største udfordring i spillet er at passe på tilfældige bazooka skud du ikke har en chance for at undgå. :D

Multi Play delen er tilgengæld markant anderledes og jeg kan med det samme konkludere at stort set alt kan smadres her hvilket også sker. Jeg har ikke spillet så meget multi play men den tid jeg har gjort det har jeg følt mig rasende underholdt og det er ganske enkelt fantastisk at se udover de store området hvor der fyrer med kanoner, skud og fly. Det største problem jeg har med multi play er faktisk at jeg ofte er nød til at stoppe op og nyde grafikken hvilket altid resultere i at jeg bliver skudt ned på stedet. Hvis man har spillet beta'en og syntes der var mange fejl kan jeg berolige med at alle fejlene er rettet. Grafikmotoren kører også komplet smooth nu og jeg har ikke registreret nogen problemer i den endelige udgivelse hvorimod jeg havde en del crashes i beta'en (husk igen at hente den nyeste Nvidia driver hvis du har sådan et kort). Hvis jeg skal sige en negativ ting ved Multi Play så er det at jeg rigtig godt kunne tænke mig et Death Cam ala det i Call of Duty hvor man kan se fra fjendens synsvinkel hvordan man døde. Der er mange situationer i spillet hvor man tænker hvordan man kunne gøre det bedre. Men det er i småtingsafdelingen og man bør nok i stedet konkludere at jeg er temmelig ringe endnu til Battlefield. :P

Omkring karakter til multi play delen bliver det 8.5 ud af 10. Jeg skal ikke gøre mig klog på om der er den rigtige Battlefield-oplevelse i spillet men jeg føler mig ganske udmærket underholdt hvorimod jeg fx bedre kan lide det gameplay der er i Team Fortress 2. Jeg synes måske godt de kunne lave nogle træningsbaner hvor man lærer at flyve helikopter og jetfly således du ikke dummer dig gentagende gange i Multi play med det resultat at folk skælder dig ud. :lol:
Det kan dog sagtens være at man i single play får mulighed for at styre disse ting men jeg tvivler meget på det.

Om du skal købe spillet? Ja. Det er ikke noget perfekt spil men det er stadig et über nice spil. ;)
RLarsen

Post by RLarsen »

du kan bare downloade spillet så kan du logge på battlelog - har lige downloaded så jeg er klar.

Accepter mig lige til platoon julemand
Image
Pars

Post by Pars »

julemand101 wrote:Altså single play delen får Modern Warfare til at virke som et avanceret puzzel spil. Alt er scriptet i så grov en grad at selv lig ligger ens hver gang flere steder. AI'en får zombierne i Left 4 Dead til at lige professorer. Eneste tidspunkt jeg bliver overrasket af den er fordi den gør noget der er så dumt at jeg ikke tog højde for det. Hvis man gør noget andet end udviklerne lige havde regnet med så ser fjenden ikke engang på dig før du har skudt dem. Jeg husker specielt en scene hvor fjerner kommer væltende som zombierne og kravler over en mur. Jeg valgte så at stå lige op af muren og fjernerne løb bare forbi mens jeg skød dem hver og en. Det var faktisk temmelig skuffende (og udmærket underholdende på samme tid )

Men altså Single Play er rasende flot og det er yderst underholdende. Man skal bare ikke forvente det nye Half-Life i det her spil (selvom jeg heller ikke tror nogen regnede med dette). Jeg synes faktisk den er ganske udmærket lavet og historien er spændende nok til man forsøger at følge med i hvad der foregår. De steder jeg synes spillet bliver for dumt er så de steder hvor man forsøger at lave interaktive screner. Altså steder hvor der kommer en bøh-mand lige foran dig og du skal så trykker på Space efterfølgende af E for at lave en eller anden scriptet handling. Problemet er bare at nogen steder skal du bare trykke på Space og så foretager din karakter lige en række forskellige avanceret bevægelser og her kunne jeg godt undvære den process med at trykke Space. Et andet eksempel er at man trykker på E for at åbne døre men det virker kun på de døre som spillet har valgt du må åbne. Der er ingen frihed overhovedet nogen steder. Desuden er det kun meget få bygninger der kan gå i stykker i Single Play. Man skal derfor ikke forvente at man kan klare en bane på mere end en måde og du kan ikke lave dig en smutvej nogen steder.

I min karakterbog får Single Play delen nok 5 ud af 10 stjerner. Det er mest grafikken der er den bærende del men jeg føler mig underholdt indtil videre. Jeg synes bare godt man kunne gøre det en del bedre og ikke gøre sådan at den største udfordring i spillet er at passe på tilfældige bazooka skud du ikke har en chance for at undgå.

Multi Play delen er tilgengæld markant anderledes og jeg kan med det samme konkludere at stort set alt kan smadres her hvilket også sker. Jeg har ikke spillet så meget multi play men den tid jeg har gjort det har jeg følt mig rasende underholdt og det er ganske enkelt fantastisk at se udover de store området hvor der fyrer med kanoner, skud og fly. Det største problem jeg har med multi play er faktisk at jeg ofte er nød til at stoppe op og nyde grafikken hvilket altid resultere i at jeg bliver skudt ned på stedet. Hvis man har spillet beta'en og syntes der var mange fejl kan jeg berolige med at alle fejlene er rettet. Grafikmotoren kører også komplet smooth nu og jeg har ikke registreret nogen problemer i den endelige udgivelse hvorimod jeg havde en del crashes i beta'en (husk igen at hente den nyeste Nvidia driver hvis du har sådan et kort). Hvis jeg skal sige en negativ ting ved Multi Play så er det at jeg rigtig godt kunne tænke mig et Death Cam ala det i Call of Duty hvor man kan se fra fjendens synsvinkel hvordan man døde. Der er mange situationer i spillet hvor man tænker hvordan man kunne gøre det bedre. Men det er i småtingsafdelingen og man bør nok i stedet konkludere at jeg er temmelig ringe endnu til Battlefield.

Omkring karakter til multi play delen bliver det 8.5 ud af 10. Jeg skal ikke gøre mig klog på om der er den rigtige Battlefield-oplevelse i spillet men jeg føler mig ganske udmærket underholdt hvorimod jeg fx bedre kan lide det gameplay der er i Team Fortress 2. Jeg synes måske godt de kunne lave nogle træningsbaner hvor man lærer at flyve helikopter og jetfly således du ikke dummer dig gentagende gange i Multi play med det resultat at folk skælder dig ud.
Det kan dog sagtens være at man i single play får mulighed for at styre disse ting men jeg tvivler meget på det.

Om du skal købe spillet? Ja. Det er ikke noget perfekt spil men det er stadig et über nice spil.
Puha wall of text, jeg læste ikke det hele ;)

Jeg får mit spil den 28., men jeg får først lejlighed til at spille det den 1. nov anyways. Jeg glæder mig dog som et lille barn til multiplayerdelen
julemand101

Post by julemand101 »

RLarsen wrote:du kan bare downloade spillet så kan du logge på battlelog - har lige downloaded så jeg er klar.

Accepter mig lige til platoon julemand
Sådan. Det lader til man skal godkende hver enkelt men nu kan du også få lov til at blive admin derinde. :)
Predjon

Post by Predjon »

okey det havde jeg lidt forventet af singlepleyeren battlefield er jo mere et multi :)

ja men har jeg jo bare bestilt det i gamestop :)

Image
mhgges

Post by mhgges »

skal hent mine ved midnat
Post Reply