Troede Chrissiem var bannet
- Drdiller
Troede Chrissiem var bannet
Hej jeg fik at vide at Chrissiem var bannet og gik derfor igang med at fjerne hans hus .. da jeg loggede på her for lidt siden undrede jeg mig over at der var sat nye døre op så jeg hukkede mig igennem og indså at han nok ikke var bannet .. Chrissiem sorry vidste det ikke og havde fået grønt lys på at rive det ned.
- CptTomatoKing
Re: Troede Chrissiem var bannet
Jeg ka sige at du har ret i at han ikke er banet.. Han var kun jailet og det var kun for at få en forklaring på det der "åbent lava halløj oppe i fabrikken".
Det virker underligt at du har gået grønt lys til at rive hans hus ned. Generelt lyder det hele som en misforståelse..
Jeg vil forslå at du hjælper med at genopbygge Chrissiem hus og (hvis alle er okay med det) glemmer denne sag.
Du skal have tak for at skrive det her i stedet for at lade det hele blive være
Det virker underligt at du har gået grønt lys til at rive hans hus ned. Generelt lyder det hele som en misforståelse..
Jeg vil forslå at du hjælper med at genopbygge Chrissiem hus og (hvis alle er okay med det) glemmer denne sag.
Du skal have tak for at skrive det her i stedet for at lade det hele blive være
⚒ To mine, or not to mine...
- miscje
Det var mig, der kom til at bilde dig det ind. Vi snakkede om, at xxMutexXx var banned, og så skulle jeg lige give chrissiem et jailophold pga regelbrud. Så da du spurgte lidt efter om chrissiem var banned, kom jeg til at blande de to sager sammen, og svarede, at det var han. Jeg undskylder rigtig mange gange til jer begge. Er der sket meget skade, og skal jeg hjælpe med at fixe det evt..?
Igen, undskyld.
You stay classy
- julemand101
Hvis der er sket meget skade er det også muligt at lave rollback på det Drdiller har lavet på huset. Så skriv lige en besked herinde hvis status er at der er sket meget skade.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- chrissiem
Okay... Det går nok begyndte bare at blive lidt irriteret da jeg bygget det op og "nogle" så rev det ned igen.
der er ikke de store skader bare en masse som der mangler
der er ikke de store skader bare en masse som der mangler