ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mortenersej9

ansøgning

Post by mortenersej9 »

Dit Navn: Morten

Dit Minecraft Navn: Anti_molle

Alder: 13 men snart 14

Sted: østjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, steam, League of Legends, Company of Heroes, Counter-strike, O.S.V

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft. Singleplayer og multiplayer. i meget lang tid.

Venner på serveren? Volmar.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg ville gerne join for jeg høre i er gode til at bygge og ville godt komme med nogle af mine ider til jeres server og fordi har venner der spiller den og de siger i er gode til at bygge syge ting og fordi jeg høre at folk ik stjæler.

Har du læst og forstået reglerne? er ik god til engelsk så kan ik så spørg bare jer :D men skal nok få en til at læse dem for mig xD

tag og lig noget tid og arbejde i en ordenlig ansøgning hvis du er seriøst om at joine og evt brug noget tid til at kigge rundt på serveren
og selvfølgelig læs vores regler og forstå dem. Da de er med til at sikre vi har et god miljø på serveren uden griefers og der bliver slået hård nej på folk som ødelægger andre folks arbejde og bidrager til et negativ miljø på serveren, tiden på en god ansøgning er godt brugt, da det er en god server som du kan bruge meget tid på.RMJ1984

Pars

Re: ansøgning

Post by Pars »

Du må få en til at gennemgå reglerne for dig. Vi kan ikke godkende dig før du kan dem.
mortenersej9

Post by mortenersej9 »

Sådan har læst og har godkendt regler. pt. Nice regler.
Wufei

Post by Wufei »

Jeg har talt med Anti_molle og testet ham i reglerne. Han har lidt problemer med at forklare sig tydeligt, men han har fat i dem og er blevet promotet ;)
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply