Dit Navn: Kim
Dit Minecraft Navn: Tehsauce
Alder: 25
Sted: Sønderjylland, Sønderborg
Interesser: Gaming, basket, motion, at nyde livet og være glad
Minecraft erfaring: Har gamet på Buxville i længere tid men efter deres seneste ændringer gider jeg det ikk mere, Har gamet på Minecraft.dk i cirka 2 måneder, har kørt private servere, og kører ligenu en privat server for vores kollegie.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fandt det random da jeg ledte efter en ny server
Venner på serveren? Nopes
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg leder efter en ny server med muligheder, og det er meget begrænset hvad der er i europa som virker pålideligt, og det virker den her som.
Har du læst og forstået reglerne? Ja
Tehsauce's ansøgning
- Pars
Re: Tehsauce's ansøgning
Jeg er på nippet til at godkende den, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du har bygget før. Og evt. høre om du har nogle byggeplaner i ærmet.
- Tehsauce
Har bygget en giant scale domo, en 81x81 pyramide med et tunnelsystem, flere lag og mere. Har bygget mange træhuse efterhånden, som er designet til at være både pæne og praktiske. Diverse grinders til animals og mobs. Har en wheat farm på Bux som indeholder 3000 blocks wheat. Og så er der alle de random ting man har bygget på private servers.
Jeg har ingen direkte byggeplaner pt, sidder dog og kigger efter inspiration/ideer.
Jeg har ingen direkte byggeplaner pt, sidder dog og kigger efter inspiration/ideer.
- Pars
Ok, den er godkendt. Fang en admin/mod ingame til en test og promte
- miscje