Efter denne tid jeg har spildt på serveren har jeg lagt mærke til at der er mange der skriver og snakker på mumble angående hvem der fx er den bedste moderator eller admin eller måske den rigeste spiller og nogle andre sager...
Derfor vil jeg meget gerne afholde en "Crafters best players month book"
Her er hvad den skal gå ud på der bliver nogle forskellige emner som man kan nominere andre spillere til (Det angår også moderators og amdins ikke kun vip´s).
Der bliver emner som fx...
Bedste admin.
Bedste moderator.
Bedste handelsmand.
Rigeste spiller.
Venligste spiller.
Bedste konkurrence holder.
Osv...
Og fordi at dette skal huskes vil der enten blive bygget en hule under jorden eller en stor bygning hvor det er at vinderne af emnerne står inklusiv et billede af deres hoved. Der vil dog også være en bygning eller hule for spillerne der blev nomineret men der vil kun være et sign og ingen billede af hovedet. Ikke alle forberedelser er parat eftersom jeg skal finde ud af om adminsene vil bruge et kort stykke tid på at lave en topic med afstmmelserne.
Men nu ser vi lige an som sagt er alting ikke parat eftersom at jeg vil vide hvordan personer vil reagere til sådan et månedligt event.
Ps: Skriv venligst en post angående hvad i synes om det og om det kunne være værd at afholde en gang om måneden.

SEE YA!!