Dit Navn: Thomas.
Dit Minecraft Navn: Subme.
Alder: 14 år.
Sted: Nordjylland, Hobro.
Interesser: Spil, venner og xbox.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet single player og på webrowser i lidt tid.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Venner.
Venner på serveren:Jespermortensen(ven IRL), Reglus(martin ven IRL), Nomiskk(simon Ven IRL).
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne være med på servern fordi mine venner spiller det og det virker som en rigtig god server, med gode regler.
Har du læst og forstået reglerne: Ja og de er læst og forstået.
Mvh. Thomas(subme) .
Ansøgning Subme
- julemand101
Re: Ansøgning Subme
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Subme wrote:Dit Navn: Thomas.
Interesser: Spil, venner og xbox.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet single player og på webrowser i lidt tid.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Venner.
Venner på serveren:Jespermortensen(ven IRL), Reglus(martin ven IRL), Nomiskk(simon Ven IRL).
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne være med på servern fordi mine venner spiller det og det virker som en rigtig god server, med gode regler.
Har du læst og forstået reglerne: Ja og de er læst og forstået.
Mvh. Thomas(subme) .
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Subme
Re: Ansøgning Subme
Dit Navn: Thomas krogh.
Interesser: Spil, venner og xbox. Jeg bruger meget af min tid på computer Spiller (Css,Lfd2,Gmod,Mw2(xbox)) Minecraft kunne jo også blive en god ineresse
Minecraft erfaring: Jeg har spillet single player og på webrowser i lidt tid sammen med jespermortensen vi har lavet store bygninger har ikke lige nogle billeder af det, men jeg har brugt rigtig lang tid på at spille minecraft med mine venner. Men jeg stoppede efter mine venner købte det. Så nu vil jeg gerne ansøge her på servern fordi jeg tror jeg kan bidrage med nogle flotte bygninger.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Venner og jeg har set dem spille på severn.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne være med på servern fordi mine venner spiller det og det virker som en rigtig god server, med gode regler. Også fordi i har en server der i orden og ikke er langsom. Det kunne være super fedt at være en del af. Kan rigtig godt lide den måde i banner folk ikke noget med noget pis hvis du gør noget du ikke må se det ud
Har du læst og forstået reglerne: Ja og de er læst og forstået. De er fair.
Mvh. Thomas(subme) .
Interesser: Spil, venner og xbox. Jeg bruger meget af min tid på computer Spiller (Css,Lfd2,Gmod,Mw2(xbox)) Minecraft kunne jo også blive en god ineresse
Minecraft erfaring: Jeg har spillet single player og på webrowser i lidt tid sammen med jespermortensen vi har lavet store bygninger har ikke lige nogle billeder af det, men jeg har brugt rigtig lang tid på at spille minecraft med mine venner. Men jeg stoppede efter mine venner købte det. Så nu vil jeg gerne ansøge her på servern fordi jeg tror jeg kan bidrage med nogle flotte bygninger.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Venner og jeg har set dem spille på severn.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne være med på servern fordi mine venner spiller det og det virker som en rigtig god server, med gode regler. Også fordi i har en server der i orden og ikke er langsom. Det kunne være super fedt at være en del af. Kan rigtig godt lide den måde i banner folk ikke noget med noget pis hvis du gør noget du ikke må se det ud
Har du læst og forstået reglerne: Ja og de er læst og forstået. De er fair.
Mvh. Thomas(subme) .
- Pars