God Halloween!
Nogen der har lavet noget specielt til idag? Sker der noget? Jeg er lidt ked af at Area Of Evil (AE) ikke har fået lavet noget specielt i dagens anledning, (når vi nu hedder "EVIL" burde der da være noget idag! Men vi sidder og arbejder en masse på nogle store events, jeg mangler lidt nogle arbejdere til dem, der ved hvad de laver.
Projekterne er:
-EVIL adventure, et adventure kind of map til os alle sammen på en gang, (håber sgu det kan lade sig gøre.) Jeg har skrevet en længere forhistorie med mere, som jeg lige skal have fået min profesionele tegner/eks-papfar til at lave til en PDF så det ligner et gammelt brændt papir.. (eller noget.)
-OL, Mig og Maja er ved at lave en masse forskellige forhindringer og ting, så vi kan holde et OL en gang om måneden (CA)
-Adventures, jeg laver nogle adventure maps, nogle der er CO-OP og nogle der er singleplayer, som i kan tage når i vil (alså når de bliver færdige...)
Alt dette forgår i mit område Area Of Evil...
BTW Billedet til EVIL Adventure er:
EDIT: Når vi er tættere på "færdig" med EVIL adventure kom der mere info, hvis i gerne vil hjælpe så fang mig via PM her på forummet, eller IN-GAME
Halloween...
- Casper98dk