Ansøgning Bobnummer2

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bobnummer2
Posts: 2
Joined: 31 Oct 2011, 16:58

Ansøgning Bobnummer2

Post by bobnummer2 »

Hej.

Jeg vil gerne være med. Det ville være fedt. Jeg kender estrauss og neobonde. De er flinke. 8-) Jeg er 17 år gammel. juhuuu! Jeg bor i Odder. Jeg kan godt lide: mange ting. Jeg spiller guitar. Jeg går på Odder Gym. Invite pleaaaazzzze. Jeg kunne godt tænke mig at bo i den ny by estrauss og neobonde har bygget!

Nåååå ja, humor: Hvad sker der når en kineser får madforgiftning? Han skal på rigshospitalet!

Forresten har jeg også læst og forstået reglerne.

Farvel!

Jeg håber vi ses igen!

May the force be with you!
And me!
And everyone!
User avatar
bobnummer2
Posts: 2
Joined: 31 Oct 2011, 16:58

Re: Ansøgning Bobnummer2

Post by bobnummer2 »

Forresten hedder jeg Emil.
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Ansøgning Bobnummer2

Post by Marcus007363 »

Sorry to say it men jeg tror nok at de fleste admins og moderators vil sige at den ikke er fyldegørende nok og mangler info men det er kun hvad jeg siger sååååå good luck :D
(y)
User avatar
andreas1xd
Posts: 114
Joined: 05 Apr 2011, 13:41

Re: Ansøgning Bobnummer2

Post by andreas1xd »

jeg er ikke admin men den er ikke god nok
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning Bobnummer2

Post by Pars »

bobnummer2 wrote:Hej.

Jeg vil gerne være med. Det ville være fedt. Jeg kender estrauss og neobonde. De er flinke. 8-) Jeg er 17 år gammel. juhuuu! Jeg bor i Odder. Jeg kan godt lide: mange ting. Jeg spiller guitar. Jeg går på Odder Gym. Invite pleaaaazzzze. Jeg kunne godt tænke mig at bo i den ny by estrauss og neobonde har bygget!

Nåååå ja, humor: Hvad sker der når en kineser får madforgiftning? Han skal på rigshospitalet!

Forresten har jeg også læst og forstået reglerne.

Farvel!

Jeg håber vi ses igen!

May the force be with you!
And me!
And everyone!
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply