Har lige bøffet template fra eksemplet
Navn: Mick
Dit Minecraft Navn: Kwikster
Alder: 26
Sted: Nyborg, Fyn
Interesser: Minecraft, mine katte, kæresten, xbox 360 & PS3
Minecraft erfaring
Har du spillet Minecraft før? Jeg har "ejet" mit spil minecraft i et års tid, startede med at spille singleplayer survival, hvor jeg fik bygget en del. Det døde dog lidt for mig efter et par måneder, nu jeg bare spillede solo. Så jeg stoppede med at spille go glemte lidt alt om minecraft!
For en måneds tid siden blev jeg inviteret til en private server (for folk jeg kender irl), det er dog sparsomt hvor meget folk er på. Selv har jeg været online 160 timer + den sidste måned, og har da også formået at bygge nogle respektable bygninger, mit største projekt blev min 25*25*65 mine gravet ud i hånden (stone tools), med tårn fra 65 til roof (126 mener jeg), samt tempel nedenunder. Derudover er området omkranset af en mur på 75 *75 og indenfor muren er der bygget en mindre by.
I alt har jeg spillet i noget der ligner 250 timer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Google, simpelt.
Kender ingen på jeres server.
Hvorfor vil du joine vores server: Har set brudstykker af jeres server, men vil meget gerne se det hele
Hvorfor jeg vil joine jeres server, simpelt, jeg syntes at minecraft er et MMO spil, som skal spilles med andre, den sociale del af spillet er mindst ligeså vigtigt som det at bygge.
Jeg fandt jeres server på google, og har læst anmeldelser af den. Der var overvejende positive anmeldelser, de negative er nok fra folk der er banned!
Så der er 3 ting der gør jeg vil joine.
1. Sociale aspekt i spillet.
2. Gode anmeldelser
3. Det jeg har set af serveren er i meget god tråd med hvad jeg vil bygge.
Har du læst og forstået reglerne?
Jeg er 100 % indforstået med reglerne. De skal være der for at man kan spille optimalt og have det sjovt med det.
Håber at i vil tage min application op til overvejelse.
Hilsen
Kwikster
Ansøgning Kwikster
- kirkhammer
Re: Ansøgning Kwikster
din ansøgning er godkendt kom in-game og tag testen...
nu ved jeg ikke hvad der bliver skrevet af negative ting på serveren men kan gætte på at det er fordi vi som admins/moderatorer er for strenge og "bare" banner uden grund(hvilket vi ikke gør med mindre du overskrider reglerne) der er nogle regelbrud som vi ikke kan tilgive og derfor får de ikke en chance til og det er jo ikke brugeren vi banner men personen bag brugeren og det er der nogen der er sure over. Men du skal være velkommen til at skrive kritikken ned i vores forum "kritik af crafters" hvis du mener noget af det passer eller du mener vi kan blive bedre til noget!
nu ved jeg ikke hvad der bliver skrevet af negative ting på serveren men kan gætte på at det er fordi vi som admins/moderatorer er for strenge og "bare" banner uden grund(hvilket vi ikke gør med mindre du overskrider reglerne) der er nogle regelbrud som vi ikke kan tilgive og derfor får de ikke en chance til og det er jo ikke brugeren vi banner men personen bag brugeren og det er der nogen der er sure over. Men du skal være velkommen til at skrive kritikken ned i vores forum "kritik af crafters" hvis du mener noget af det passer eller du mener vi kan blive bedre til noget!
The kirkhammer has spoken.
- miscje
Re: Ansøgning Kwikster
Hvor er de anmeldelser? Dem kunne jeg godt tænke mig at læse...
You stay classy