Man kunne jo sagtens lave et mausoleum midt på kirkegården og så underjordiske omgang, med mørke gange og sådan noget.
Ville kræve at man rykker nogle grave, men hvis man kan gøre det i virkeligheden, kan man helt sikkert også gøre det i minecraft.
Kirkegården er færdig
- Xuno
Re: Kirkegården er færdig
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- CptTomatoKing
Man kunne jo også bare lave en stor massegrav og være ovre det problem
⚒ To mine, or not to mine...
- Casper98dk
Syntes også det virker lidt for meget som hæder det de får på de der kirkegårdre. lav en cave of shame eller lign eller bare omdøb kirkegården til noget mere øv.007mads1 wrote:Man kunne jo også bare lave en stor massegrav og være ovre det problem
- miscje
Hmm, normalt forbinder jeg kirkegårde med "øv". Dens formål er jo også at afskrække folk fra at bryde reglerne, og vise, at der gribes til handling.
You stay classy
- Casper98dk
yes, men i mine øjne er en kirkegård næsten at hylde dem. At sørge over deres "død" eller ban.
- FedeAnderzen
Så tp de nye derhen når de bliver testet så de kan se hvad der sker hvis de ikke følger reglerne.miscje wrote:Hmm, normalt forbinder jeg kirkegårde med "øv". Dens formål er jo også at afskrække folk fra at bryde reglerne, og vise, at der gribes til handling.
- bobiboblolo
Eller lav en lille kirke som de nye bliver testet i med udsigt over hele kirkegården.
- Xuno
Det var faktisk en god idé det der.FedeAnderzen wrote:Så tp de nye derhen når de bliver testet så de kan se hvad der sker hvis de ikke følger reglerne.miscje wrote:Hmm, normalt forbinder jeg kirkegårde med "øv". Dens formål er jo også at afskrække folk fra at bryde reglerne, og vise, at der gribes til handling.
http://Xunotopia.dk/
- Pars
Der er faktisk en kirke lige ved kirkegården, den skal bare shines opbobiboblolo wrote:Eller lav en lille kirke som de nye bliver testet i med udsigt over hele kirkegården.
- CptTomatoKing
Jeg syntes det er en dårlig ide at teste folk i en kirke af flere grunde:bobiboblolo wrote:Eller lav en lille kirke som de nye bliver testet i med udsigt over hele kirkegården.
- En kirke er en religiøs bygning.
- Hver gang man skal teste en skal man forlede det man laver og gå(/warpe) hen til den kirke.
- Hvorfor?
⚒ To mine, or not to mine...