Besked/Spørgsmål til admins moderators og vip´s

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Casper98dk

Re: Besked/Spørgsmål til admins moderators og vip´s

Post by Casper98dk »

klydedandenstore wrote:Nu kunne det jo også gøres med bygninger/konstruktioner i stedet.
Lave nogen kategorier for forskellige typer/størelser af kontruktioner,
og så kan man med screenshots nominere disse?
Det var lidt det jeg sagde :D det var det jeg prøvede at sige
Casper98dk wrote:Ellers kunne man lave noget ala "Fedeste portal" eller sådan noget.svært
Det var det jeg mente der

Men ja, giv bygninger, bedrifter og lign præmier, ikke bare personen i sig selv. :D
Mine ideer:
-Fedeste Event (så de ting folk har hosted events i den måned kan stille op, PvP tournering, crafters julerejse, EVIL adventure)
-Mest detaljeret bygning
-Mest awesome Moderator
-Sejeste skib

Der kommer sikkert flere ideer senere. Alle disse skal du så tilmelde dig hvis du mener du har det der skal til...
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Kachuu

Post by Kachuu »

uden at have sat mig alt for meget ind i det, syntes jeg det her "event" ikke er andet end et "se mig se mig".

Hvorfor skal alt opdeles i bedste og flottest ? begge disse udtryk er ekstremt varierende hos de forskellige personer som nu spiller på serveren.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Tak for alle forslag og i må med glæde komme med flere samt hvis i har lyst vil jeg være meget taknemmelig hvis i gad at hjælpe mig med at fylde nogle huller i planen :D

Og til dig kachuu siger jeg tusind tak for din kritik istedet for at lade denne topic være kritik ris ros osv...
Er fuldkommen velkommen :D

Jeg vil jo ikke ødelægge det dejlige fælleskab her på serveren :D
(y)
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Altså det jeg mener kachuu men den ovenstående besked er at du giver mig et nyt hul i min plan som måske jeg kunne være fldet ned i hvis det ikke var for dig så tusnd tak for din kritik :D
(y)
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Kachuu wrote:uden at have sat mig alt for meget ind i det, syntes jeg det her "event" ikke er andet end et "se mig se mig".

Hvorfor skal alt opdeles i bedste og flottest ? begge disse udtryk er ekstremt varierende hos de forskellige personer som nu spiller på serveren.
*Thumps up*

Syntes det lyder godt. Det var også det jeg var lidt bange for. Der bliver også let had og sådan hvis det bliver for konkurrence-agtigt.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

tak for mere kritik :D
(y)
Post Reply