Ansøgning om byggetilladse på Crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
scyou
Posts: 1
Joined: 03 Nov 2011, 12:48

Ansøgning om byggetilladse på Crafters.dk

Post by scyou »

Hej.
Mit navn er Frederik. in-game er det: "scyou"
Jeg er 13 år jeg bor i Thisted oppe i Nordjylland
Jeg er meget intresseret i: Computer, Minecraft, (er lidt nørd til computere), Håndbold.
Jeg har spillet minecraft i et halvt år. Jeg har selv haft en server der var en stor succes jeg fik mange komplimaner
Jeg har set/hørt om Crafters.dk på: http://minecraft.dk/mcserverlist/page/4/
Jeg skriver lidt med Xuno123 (han er ret sød :D)
Jeg vil gerne ind på serveren fordi jeg har prøvet at finde en ordenligt server også fandt jeg Crafters.dk og den så virkelig spændene,god og en masse gode ting! Jeg vil rigtigt gerne joine så jeg kan spille lidt med Xuno123
Jeg har læst alle reglerne 3gange så jeg har forstået dem :D!!!

Mvh. Frederik. A.K.A. scyou
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning om byggetilladse på Crafters.dk

Post by Pars »

scyou wrote:Hej.
Mit navn er Frederik. in-game er det: "scyou"
Jeg er 13 år jeg bor i Thisted oppe i Nordjylland
Jeg er meget intresseret i: Computer, Minecraft, (er lidt nørd til computere), Håndbold.
Jeg har spillet minecraft i et halvt år. Jeg har selv haft en server der var en stor succes jeg fik mange komplimaner
Jeg har set/hørt om Crafters.dk på: http://minecraft.dk/mcserverlist/page/4/
Jeg skriver lidt med Xuno123 (han er ret sød :D)
Jeg vil gerne ind på serveren fordi jeg har prøvet at finde en ordenligt server også fandt jeg Crafters.dk og den så virkelig spændene,god og en masse gode ting! Jeg vil rigtigt gerne joine så jeg kan spille lidt med Xuno123
Jeg har læst alle reglerne 3gange så jeg har forstået dem :D!!!

Mvh. Frederik. A.K.A. scyou
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

Edit: flyttet pga. passivitet
Post Reply