Keymorten

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
keymorten

Keymorten

Post by keymorten »

Dit Navn: Morten Finnerup.

Lidt om mig: Tja, lige i øjeblikket går jeg i skole som mekaniker, da jeg godt kan lide at rode meget med biler, og meget min egen bil. Jeg bruger også en del tid på at sidde og game :mrgreen: da jeg syntes det er noget som virkelig har fanget min interesse. Jeg har spillet computer og konsol lige så lang tid jeg kan huske :D

Dit Minecraft Navn: Keymorten

Alder: 19 år.

Sted: Syddanmark (Esbjerg)

Interesser: Biler. Pc gaming, herunder WoW, Bf:bc2, bf:3, og selvfølgelig minecraft.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft singelplayer/Lan med toeffe. Jeg laver meget små byer (Old Fashion) Laver farme, osv.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra Toeffe og TheNM22 som give gode anbefalinger.

Venner på serveren? Internix14, Toeffe, TheNM22 og Singra.

Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg har set mine venner spille inde på crafters og syntes deres byggeri meget interessant.
Jeg er meget interesseret i at joine crafters, delvist fordi at mine venner spiller der og delvist fordi at jeg gerne vil bidrage til et godt online samfund :) Jeg har også hørt meget godt om denne server, og hvordan de er mod hinanden. :D Jeg syntes selv at jeg ville bidrage godt til jeres samfund, både med god humor og noget flot byggeri. 8-)

Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er læst og forstået et par gange nu her ;)
Last edited by keymorten on 05 Nov 2011, 13:58, edited 3 times in total.
CptTomatoKing

Re: Keymorten

Post by CptTomatoKing »

keymorten wrote:Dit Navn: Morten

Alder: 19

Sted: Syddanmark

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow og BF3.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft singelplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en bekendt. (Toeffe)

Venner på serveren? Internix14, Toeffe, Thenm22 og Singra.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har siddet og set mine venner inde på jeres server, har fundet deres byggeri meget interessant. :D Jeg vil også godt prøve noget mere seriøst byggeri i stedet for kun singelplayer. Så vil jeg også godt Joine serveren fordi mine venner sidder der, og så bygge vidre sammen med dem.

Har du læst og forstået reglerne? Ja.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
kirkhammer

Post by kirkhammer »

keymorten wrote:Dit Navn: Morten

Alder: 19

Sted: Syddanmark (Esbjerg)

Interesser: Pc gaming, herunder WoW, Bf:bc2, bf:3, og selvfølgelig minecraft.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft singelplayer/Lan med toeffe. Jeg laver meget små byer (Old Fashion) Laver farme.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra Toeffe.

Venner på serveren? Internix14, Toeffe, TheNM22 og Singra.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set mine venner spille inde på crafters og syntes deres byggeri meget interessant. Jeg er meget interesseret i at joine crafters, delvist fordi at mine venner spiller der og delvist fordi at jeg gerne vil bidrage til et godt online samfund :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja. Læst og forstået.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: en linje er bare ikke nok det er en ommer jeg gør opmærksom på at dette er din sidste chance for at lave en bedre ansøgning.
The kirkhammer has spoken.
keymorten

Post by keymorten »

Nu kan jeg se at jeg er blevet afvist 2 gange, men hvad jeg ikke kan forstå er, hvorfor?
Kan godt se i skriver at den er for kort men den er da længere end andre godkendte apps.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

keymorten wrote:Nu kan jeg se at jeg er blevet afvist 2 gange, men hvad jeg ikke kan forstå er, hvorfor?
Kan godt se i skriver at den er for kort men den er da længere end andre godkendte apps.
Så er det nok indholdet den er gal med.

Ansøgningen bruges til at vurdere ansøgerens modenhed så det er ikke nok bare at lave en lang ansøgning, det er indholdet der tæller. Derfor: fortæl om dig selv, fortæl hvor du før har spillet, på hvilke servere og hvor længe, hvad har du lavet der osv. Fortæl også om dit liv, skole/arbejde fritidsinteresser, alt sammen noget der kan bruges til at vurdere om du vil passe ind på crafters.dk

Så er jeg sikker på at du nok skal komme ind, du lyder jo ikke så slem endda :lol:
Image
keymorten

Post by keymorten »

Tja... Nu har jeg tilføjet lidt mere, så må vi jo se hvad de siger. Håber på en godkendelse ;)

Tak :ugeek:
kirkhammer

Post by kirkhammer »

meget bedre end sidst og det er fuldstændigt rigtigt hvad fedeanderzen skriver men din ansøgning er i hvert fald godkendt nu kom ingame og tag testen.
The kirkhammer has spoken.
Post Reply