det bliver sjov

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
jagtsimon54

det bliver sjov

Post by jagtsimon54 »

Dit Navn: Simon J.

Dit Minecraft Navn: Jagtsimon54

Alder: 15

Sted: Jylland, Esbjerg

Interesser: Jeg går op i Parkour på et amateur plan, ikke noget rigtigt. Jeg spillede wow indtil for nyligt og er nu begyndt på Minecraft. jeg går også meget op i søvn og gør meget professionelt :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i Ca. et år og har stort set ikke spillet singleplayer igennem det år. det meste af tiden har jeg rendt rundt på en masse servere som vi fandt på nettet, men der har ikke rigtigt været nogen som var gode til vores formål. Bozz123 som er en af mine venner laver en by som vi alle kunne bo i og hygge os. vi har tænkt os at bygge noget stort og sejt med samarbejde, men vi har ikke helt fundet ud af hvad.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min klassekamerat Skaeji fortalte om det i skolen, og vi var tilfredse med det samme. og de har alle joinet undtagen mig nu :)

Venner på serveren?Skaeji, Bozz123, darkdk og Modestep575

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg mener ikke at jeg kan bygge jeres flotte spawn bedre, men jeg mener jeg kan bygge den hyggeliste krog af Crafters i form af den lille by med mine venner. Jeg har en lille idé om at lave en skov park med en masse træer hvor alle på serveren kan skaffe træ, men jeg ved ikke rigtig om det bliver til noget.

Har du læst og forstået reglerne? Ja. alle de 26 regler er læst og forstået :)
Last edited by jagtsimon54 on 09 Nov 2011, 09:53, edited 1 time in total.
kirkhammer

Re: det bliver sjov

Post by kirkhammer »

jagtsimon54 wrote:hej.

jeg hedder simon og inde på minecraft hedder jeg jagtsimon54.
jeg bor i esbjerg og går til badminton og gymnastik jeg elsker det fordi jeg elsker at lege abe at lave atl mulige sindsyge trick, jeg har spurgt min mor og far om jeg måtte gå til noget der hedder parkour, jeg må for min far men min mor sige at jeg er ikke så klog i hovdet.
nå men nu ikke mere om det jeg har hørt fra nogen af min venner at jeres sever er MEGA god så jeg vill prøve at tjæke den ud så jeg gik lige ind på den selv om jeg ikke var meldt ind. nå men da jeg kom der ind var den nogen ret gode ting i havde bygget jeg elsker i hvert fald big ben den er lavet mega god. og spawnet i har lavet er lavet lige som en lille stue det er bare fedt. hov nu glemte jeg at skrive min aldre nå men jeg er 15 år og jeg elsker at spille minecraft jeg er en ok god bygger, jeg elsker når der mange på severen fordi så er der mage man kan snakke sammen med, men jeg snakker ikke særligt meget når jeg bygger fordi jeg kan godt lig at konsentraer mig. men vis nu der er nogen der spørge om noget skal jeg nok svare. :D

når men jeg håber i kunne lide min ansøgning håber jeg kan komme ind. :)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: brug lige vores template som jeg har linket til og udfyld den brug lidt tid på det. så kigger jeg på den igen
The kirkhammer has spoken.
xcanner

Post by xcanner »

jagtsimon54 wrote:Dit Navn: Simon J.
jeg går også meget op i søvn og gør meget professionelt :)
Du går meget op i søvn?
It's all about the community
jagtsimon54

Post by jagtsimon54 »

i spurgte om hvad man gik op i og jeg svarde at jeg gik op i søvn.
og simon.j står for simon johansen :)
xcanner

Post by xcanner »

jagtsimon54 wrote:i spurgte om hvad man gik op i og jeg svarde at jeg gik op i søvn.
og simon.j står for simon johansen :)
Er det noget du går til?
jagtsimon54

Post by jagtsimon54 »

når nej men jeg går nogen gange meget op i min søvn. :)
xcanner

Post by xcanner »

godkendt
Post Reply