Application kkr65 :P

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
kkr65

Application kkr65 :P

Post by kkr65 »

Ansøgning

Dit Navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn: kkr65

Alder: 15

Sted: Østfyn

Interesser: Spil, minecraft, Håndbold, Fodbold
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft gratis version i godt 3 dage så ville jeg se mere og så købte jeg det fulde spil, samtidig med jeg fik det fulde spil, fik jeg mit nvidia 3D til at virke, men har ik rigtigt haft tid til det pga. minecraft ;) :D har spillet single player meget hvor jeg har et rimelig god save med vandfald, stort hus, lava rundt om huset, en MEGET stor mine, og skal til at bygge ''minecart'' system dernede :D så har jeg self spillet på nogle freebuild servere i den gamle version og så har jeg permission på Green City (http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 14&t=37504) har spillet den fulde version i godt 15 +/- dage

Venner på serveren? - Polledreng

Hvorfor vil du joine vores server: Før jeg købte spillet havde jeg været inde på youtube og kigge på rigtig mange videoer med det, og der er mange med byer på, jeg synes det så fedt ud, bygge sit ejet lille hus og have en have, måske et træ, hvad jeg kan gøre for serveren, skabe et hyggeligt liv omkring serveren, finde huler under jorden (bruger meget tid i miner :D) cart system ville også være nice at få bygget, hvis jeg må og måske kan få lidt hjælp kunne det være fedt med at have et minecart system der køre rundt i byen så ligesom en slags ''offentlig transport'' :)

Har du læst og forstået reglerne? JA DA :D

P.S håber jeg bliver godt taget,
i må have det som i ser ud ;P
Pars

Re: Application kkr65 :P

Post by Pars »

Godkendt af Pars og Wufei. Promoted
Post Reply