NicolaiStarcke aka LiqhtNiqht
- LiqhtNiqht
NicolaiStarcke aka LiqhtNiqht
-Jeg ville fortælle til Xcanner at jeg var NicolaiStarcke, ikke til Julemand pga at det var Xcanner jeg blev banned af sidst og derfor føler jeg ærlig talt ikke at det rager dig julemand..
- julemand101
Re: NicolaiStarcke aka LiqhtNiqht
Du synes måske det er i orden at lave en ansøgning med falsk navn for at komme ind på vores server igen selvom du blev banned sidst? Det hjælper ikke at oprette flere Minecraft kontoer da det er personen vi banner og ikke Minecraft navnet.
Hvis du synes dit ban sidst var uretfærdigt eller du mener sagen skal tages op igen skal du skrive i forummet "Klage over ban". Det hjælper ikke at købe flere Minecraft kontoer og prøve at snyde sig ind den vej. Det gør faktisk din sag meget værre!
Og om det rager mig? Det rager mig faktisk en hel del ligesom det også rager alle moderatorer og admins på serveren. Det er ikke op til den banned spiller at afgøre hvilken person der skal behandle hans sag. Hvis du derimod skrev inde på forummet kunne alle moderatorer og admins deltage i debatten og dine chancer ville være større. Alternativet var at du smed en privat besked til xcanner igennem forummet hvis du synes det er meget privat.
Så konklusionen er at det er dig der er komplet til grin i den her sag. Det var ikke alene mig der foretog banned men derimod i samarbejde med xcanner der fandt frem til det var dig og konkluderede sammen at du bare skulle bannes. Jeg ved virkelig ikke hvor du har fået den ide at xcanner vil holde hånden over dig men sagen er altså sådan at ingen moderatorer eller admins godtager at folk køber en ny Minecraft konto for at komme ind og spille igen!
Hvis du synes dit ban sidst var uretfærdigt eller du mener sagen skal tages op igen skal du skrive i forummet "Klage over ban". Det hjælper ikke at købe flere Minecraft kontoer og prøve at snyde sig ind den vej. Det gør faktisk din sag meget værre!
Og om det rager mig? Det rager mig faktisk en hel del ligesom det også rager alle moderatorer og admins på serveren. Det er ikke op til den banned spiller at afgøre hvilken person der skal behandle hans sag. Hvis du derimod skrev inde på forummet kunne alle moderatorer og admins deltage i debatten og dine chancer ville være større. Alternativet var at du smed en privat besked til xcanner igennem forummet hvis du synes det er meget privat.
Så konklusionen er at det er dig der er komplet til grin i den her sag. Det var ikke alene mig der foretog banned men derimod i samarbejde med xcanner der fandt frem til det var dig og konkluderede sammen at du bare skulle bannes. Jeg ved virkelig ikke hvor du har fået den ide at xcanner vil holde hånden over dig men sagen er altså sådan at ingen moderatorer eller admins godtager at folk køber en ny Minecraft konto for at komme ind og spille igen!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- LiqhtNiqht
Okay din fede gnom der stadig bord hjemme..
- Kachuu
so mad
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- RLarsen
du skuffer mig lidt nicolai - troede ikke du var typen der ville blive bannet i første omgang.
Og den slags vredesudbrud hjælper ikke din sag overhovedet
Og den slags vredesudbrud hjælper ikke din sag overhovedet
- julemand101
Hmm lad os lige tage den:LiqhtNiqht wrote:Okay din fede gnom der stadig bord hjemme..
fede
Jeg skal da ærlig talt indrømme at jeg godt kunne smide nogle kilo men jeg vil ikke direkte kalde mig fed. Men eftersom det er en subjektiv holdning at have om hvornår nogen er fede så kan jeg godt acceptere dette.
gnom
Normalt bliver gnomer beskrevet som små/lille hvilket jeg bestemt ikke vil sige jeg er da jeg er temmelig høj. Min højde er ikke blevet målt i noget tid så hvis det er en detalje der kræver nøjagtige facts så må det lige vente.
der stadig bord hjemme
Jeg bor stadig hjemme så det har du helt ret i.
Jeg vil derved konkludere at du har ret i to ud af tre facts. Det eneste jeg undre mig over er hvorledes nogen af disse facts har noget at gøre med denne konkrete sag. Så med mindre du kan komme med dokumentation for at en hjemmeboende kraftig lille mand er mere tilbøjelig til at ban de forkerte mennesker så vælger jeg bare at ignorere din kommentar.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- AndersKahlke
Julemand, The master of comebacks!
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- Casper98dk
Thumps upAndersKahlke wrote:Julemand, The master of comebacks!
- Kofodz
LiqhtNiqht wrote:Okay din fede gnom der stadig bord hjemme..
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- Zirtel