ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Kokola5000
Posts: 1
Joined: 07 Nov 2011, 15:25

ansøgning

Post by Kokola5000 »

hej jeg ville ansøge mit minecraft navn er kokola5000 og kig mig først :lol:
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: ansøgning

Post by Sighvatur »

Kokola5000 wrote:hej jeg ville ansøge mit minecraft navn er kokola5000 og kig mig først :lol:
Se på det der hedder ansøgnings-eksempel og prøv at følge det.
Det der er bare forkert.
desuden (taget fra LÆS MIG FØR DU POSTER):
Dansk:
Husk på at gøre noget ud af jeres ansøgninger, og kom over alle de punkter i skabelonen på en frigjort måde.

- Inddrag gerne humor i din ansøgning.

- Jo bedre ansøgningen er, jo lettere har vi ved at godkende jer med det samme.

- Vi lukker brugere ind alle dage.

- Lad være med at kopiere tidligere ansøgninger ordret.

- Lav kun ét topic. Hvis du bliver bedt om at ændre din ansøgning, så gør det i samme topic ved hjælp af "Edit" funktionen, eller ved at lave et nyt reply til samme topic.

- Her er nogle tilfældige eksempler på gode ansøgninger. Der er kommet mange gode ansøgninger siden, så tak fordi i har taget imod opfordringen.:
viewtopic.php?f=16&t=707
viewtopic.php?f=16&t=638
viewtopic.php?f=16&t=288
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning

Post by Pars »

Kokola5000 wrote:hej jeg ville ansøge mit minecraft navn er kokola5000 og kig mig først :lol:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply