Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Sn1pez

Ansøgning

Post by Sn1pez »

mit navn er Anders

minecraft navn: anderswbf123

alder:13

sted:askov :)!

interesser:spille minecraft, call of duty mw2, css og hoppe på trampolin :)

minecraft erfaring: jeg er en okay god bygger spillet meget single player multiplayer osv :)

venner på serveren: kender ikke navnene da jeg lige har købt spillet

jeg har self læst reglerne, og har også forstået dem.
Pars

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Sn1pez wrote:mit navn er Anders

minecraft navn: anderswbf123

alder:13

sted:askov :)!

interesser:spille minecraft, call of duty mw2, css og hoppe på trampolin :)

minecraft erfaring: jeg er en okay god bygger spillet meget single player multiplayer osv :)

venner på serveren: kender ikke navnene da jeg lige har købt spillet

jeg har self læst reglerne, og har også forstået dem.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Sn1pez

Post by Sn1pez »

mit navn er Anders

er 13 år gammel

bord i askov dejlig by :)!

mine interesser: computer og undendørs aktiviteter

minecraft erfaring: er god bygger har spillet meget single player lidt multiplayer osv har selv været admin på nogle servere på Mcsharp versionen :)

hvorfor jeg vil på serveren: min ven fortalte at det var en virkelig god server og jeg skulle tage og prøve den :) vil gøre en god insats og bygge en masse :)

hvor har du hørt om crafters.dk: fra en ven :)

jeg har læst og forstået reglerne så der er ikke noget at komme efter :)

lidt mere om mig selv mere specifict :)
spiller meget pc fx call of duty mw2 minecraft call of duty black ops counter strike source league of legends kan fortsæette i lang tid så elsker jeg at spille fod bold med min lille bror hoppe på trampolin være sammen med venner alt det der som sagt er jeg 13 år gammel kan snakke pænt og overholde reglerne
jeg har spillet minecraft godt og omkring 1 år har lige købt det idag :P så har spillet på en trial client jeg fik af en ven
Pars

Post by Pars »

den er godkendt
julemand101

Post by julemand101 »

Og banned igen for at ødelægge en glasblok i spawn. Normalt resultere dette ikke i ban men da brugeren allerede kom ind i går så kan jeg ikke godtage den slags.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply