Ansøgning til Crafters

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Unsympathetic
Posts: 1
Joined: 05 Nov 2011, 19:16

Ansøgning til Crafters

Post by Unsympathetic »

Navn: Alexander

Minecraft navn: webble

Alder: Snart 15

Interesser: Jeg spiller TF2 (800 timer), Modern Warfare 2 (250 timer), World of Warcraft (Meget) Og en smule Minecraft (har holdt en lille pause)

Sted: Danmark - Midtjylland

Erfaring med minecraft: Jeg har spillet minecraft siden okt. 2010 og holdt et par pauser på et par måneder så 1.8 er lidt nyt for mig

Hvad jeg vil lave: Være sammen med mine venner og hygge mig :shock:

Hvordan jeg fandt crafters: Min fætter fortalte mig at det var en af de største server/dansk fælleskab som gjorde mig rigtig interesseret i at skrive en ansøgning :shock:

Fætter/Venner: Marcus007363, Game1557...

I min fritid spiller jeg spiller jeg pc, er sammen med venner/familie og laver lektier osv.

Jeg har læst og forstået reglerne og min fætter har snakket med mig om den test :shock:

Håber i acceptere min ansøgning :lol: :lol:
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Ansøgning til Crafters

Post by Marcus007363 »

Jeg undskylder utrolig meget over at jeg lyder så utålmodig lige nu men bliver der ikke snart svar den var skrevet Ca kl 19 og andre der har skrevet deres ansøgninger den samme dag har fået svar selvom den næsten var lavet 5 timer senere jeg undskylder en million gange jeg lyder utålmodig men han er min fætter og håber virkelig på den bliver accepteret :D
(y)
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning til Crafters

Post by Pars »

Unsympathetic wrote:Navn: Alexander

Minecraft navn: webble

Alder: Snart 15

Interesser: Jeg spiller TF2 (800 timer), Modern Warfare 2 (250 timer), World of Warcraft (Meget) Og en smule Minecraft (har holdt en lille pause)

Sted: Danmark - Midtjylland

Erfaring med minecraft: Jeg har spillet minecraft siden okt. 2010 og holdt et par pauser på et par måneder så 1.8 er lidt nyt for mig

Hvad jeg vil lave: Være sammen med mine venner og hygge mig :shock:

Hvordan jeg fandt crafters: Min fætter fortalte mig at det var en af de største server/dansk fælleskab som gjorde mig rigtig interesseret i at skrive en ansøgning :shock:

Fætter/Venner: Marcus007363, Game1557...

I min fritid spiller jeg spiller jeg pc, er sammen med venner/familie og laver lektier osv.

Jeg har læst og forstået reglerne og min fætter har snakket med mig om den test :shock:

Håber i acceptere min ansøgning :lol: :lol:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

Edit: flyttet pga. passivitet.
Post Reply