Deherr, nu har jeg googlet mig fjollet.
Og vælger at bruge en livline "spørg en ven". (aka. Crafters)
Sagen er at jeg har brugt stumbleupon for meget, og har haft en tendens til at hoarde pakker med gratis fonts.
Det har så taget overhånd, for meget overhånd og idag flød bærget så over.
Jeg har 3.999 fonts installeret, hvor kun ca. 235 af dem er standard for W7.
Havde bemærket at den altid står og knurre lidt når jeg åbner et tekstprogram, eller bruger tekstools i billede/video redigering.
Og istedet for at tage det som et tegn på at jeg måske skulle fjerne nogle af dem, så gør jeg det mest naturlige (for mig), "Hmmm, las os se om den kan tåle bare eeeeeen til."
Det umulige skete, jeg har flere fonts end min maskine kan håndtere, hvilket er rimeligt imponerene taget i betragtning af at jeg har et x64 system med 12gb ram.
Såeh, kender i nogle måder at få sorteret alle "ikke standard" fonts ud?
"Control Panel\All Control Panel Items\Fonts" -> "Font Settings" -> "Restore Default font setting" .... virkede ikke, alle 3.999 er der stadig.
Peeps, red mig.
Kan ikke skrive julekort før det er iorden.
Edit:
Bonus til den der kommer med en løsning, du/i vil få et julekort af mig. (Om du vil eller ej!)
Oprydning i W7 Fonts, eller "Jeg er en hoarder!"
- Marcus007363
Re: Oprydning i W7 Fonts, eller "Jeg er en hoarder!"
Hvis alle dine vigtige ting på den der computer kan kopieres kunne du gøre det og bagefter lave en genstart dvs at den sætter computeren tilbage til standart (som den var da du købte/fik den) ellers er det her måske et spørgsmåål for enten kirkhammer jule eller xcanner vil jeg tro
(y)
- Rabjerg
Re: Oprydning i W7 Fonts, eller "Jeg er en hoarder!"
Selvom det nok er på tide, så har jeg virkelig ikke lyst til at gendanne OS pga dette "tilsyneladene" enkle problem.
Edit:
Løsning fundet.
Edit:
Løsning fundet.