Klar til noget Borderlands? YES
- Marcus007363
- julemand101
Re: Klar til noget Borderlands? YES
Puha det er længe siden og Battlefield 3 virker lidt mere spændende.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- AndersKahlke
- Marcus007363
Så i forlader mig bare
Ej joke måske lavede jeg rimelig dårglig timing med en Borderlands gamer night nu hor mw3 lige udkom idag
Men husk nu det kan godt være sjovt at spille de gamle spil
Ps: Kan nogen flytte denne her topic i off-topic? Kom til at ligge den i general for minecraft
Ej joke måske lavede jeg rimelig dårglig timing med en Borderlands gamer night nu hor mw3 lige udkom idag
Men husk nu det kan godt være sjovt at spille de gamle spil
Ps: Kan nogen flytte denne her topic i off-topic? Kom til at ligge den i general for minecraft
(y)
- Rekalty
Borderlands?... da ikke nu da mit Skyrim er ved at pre-loade
- Casper98dk
Jeg skal hente det i gamestop på fredag. Håber at de har Midnightrelease...Rekalty wrote:Borderlands?... da ikke nu da mit Skyrim er ved at pre-loade
- julemand101
Har ikke bestilt det endnu da jeg venter på anmeldelserne der gerne skulle komme engang i morgen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Casper98dk
Vel i først efter fredag, da det er fredag det udkommer!julemand101 wrote:Har ikke bestilt det endnu da jeg venter på anmeldelserne der gerne skulle komme engang i morgen.
- julemand101
Nej de kommer om torsdagen og hvis de ikke gør så køber jeg det nok alligevel der.
- Casper98dk
Jeg skal ringe til Gamestop i Aalborg i dag og spørge om de har midnightrelease.. Hvis de gør skal jeg finde en måde og komme til Aalborg på kl 24:00 ish. Jeg overveje spørge om jeg kan være hos min far den dag, så han kan køre mig derind, og så hjem igen, hvorefter jeg lige har 6 timer jeg kan spille i hvorefter jeg skal i skole... Jeg kan åbenbart ikke overbevise min mor om at jeg ikke skal iskole den dag... Jeg overveje at se om jeg kan blive syg på de der 6 timer CANT WAIT FOR THAT GAME Har spillet spillende siden morrowind da jeg knap nok kunne læse dansk (så engelsk var endnu sværrer...) Men jeg laver lige en review af spillet herinde på lørdag når jeg har spillet lidt (lidt er at underdrive en del )julemand101 wrote:Nej de kommer om torsdagen og hvis de ikke gør så køber jeg det nok alligevel der.