Klar til noget Borderlands? YES

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
julemand101

Re: Klar til noget Borderlands? YES

Post by julemand101 »

Jeg vælger den nemme løsning og køber en russisk Steam key og får derved spillet til 173 kr. og derefter preload på Steam og er derved klar så snart spillet bliver låst op på Steam. ;)

Har efterhånden ret gode erfaringer med disse keys og har købt Dead Island og Battlefield 3 på samme måde. Det kræver man har lidt is i maven og er klar på at rode lidt med tingene før de virker. Men synes ikke rigtig økonomien er til at købe Skyrim til fuld pris men vil stadig gerne give et økonomisk bidrag. (samtidig håber jeg det sender et signal til de store spiludgivere at deres priser ikke bør være så høj i EU i forhold til USA og Rusland).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Bols123

Post by Bols123 »

Elderscrolls serien plejer nu aldrig at skuffe =P
Et spil jeg selv godt ku finde på at investere i =D
Sighvatur

Post by Sighvatur »

julemand101 wrote:samtidig håber jeg det sender et signal til de store spiludgivere at deres priser ikke bør være så høj i EU i forhold til USA og Rusland.
Gid de tog sig sammen og fandt ud af det! Det er jo forrykt!
Og btw, nice med de russiske keys 8-)
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Selvfølgelig er det tit billigere i USA eftersom at en del spil bliver lavet der ovre og det vil give extra gebyr at få dem til eu :ugeek:
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Marcus007363 wrote:Selvfølgelig er det tit billigere i USA eftersom at en del spil bliver lavet der ovre og det vil give extra gebyr at få dem til eu :ugeek:
Hvorfor? Hvorfor skal jeg som dansker betale mere for den komplet samme version af spillet som den USA får? Jeg kan ikke bruge det til noget at produktet er blevet oversat til 5 europæiske sprog hvor dansk så ikke er inkluderet. Og du får mig ikke til at tro at fordi produktet bliver fremstillet i USA så sejles det til EU. Og selv hvis det gør så kan det ikke koste 100 kr. per spil at sejle over.

Og hvorfor koster Battlefield 3 så også mere i EU end i USA? Det er lavet af DICE der har hovedkvater i Sverige? Det har intet at gøre med hvor tingene produceres men derimod hvad folk er villige til at betale for varen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Predjon

Post by Predjon »

spil bliver ikke sent fra usa fks. bliver alle spil som skal til danmark og de andre lande i eu lavet rundt omkring i eu og dem til rusland bliver lavet i rusland... kan ikke huske hvilken land her i eu der fremstiller dem
I never worry when i get lost...
I just change where i want to go....

Vise Formand i The Islanders

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Pyha godt jeg ikke fik købt spillet. De nøgler fra rusland er regionslåst på sådan en måde at du altid skal have proxy startet for at kunne spille det. Der er lidt panik nu rundt omkring og der arbejdes på en løsning. Nu er spørgsmålet så om spillet er godt nok til jeg vil betale fuld pris...
Casper98dk

Post by Casper98dk »

julemand101 wrote:Pyha godt jeg ikke fik købt spillet. De nøgler fra rusland er regionslåst på sådan en måde at du altid skal have proxy startet for at kunne spille det. Der er lidt panik nu rundt omkring og der arbejdes på en løsning. Nu er spørgsmålet så om spillet er godt nok til jeg vil betale fuld pris...
Det er TES.. hvordan kan det ikke være det?
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
AndersKahlke

Post by AndersKahlke »

Bols123 wrote:Elderscrolls serien plejer nu aldrig at skuffe =P
Et spil jeg selv godt ku finde på at investere i =D
Lige en lillesmule 'Off-Topic'
- Er det din egen Minecraft character på dit avatar billed' Og har du selv lavet det / Hvordan har du lavet det?
BulbaSaw
- Notch for president!
julemand101

Post by julemand101 »

Casper98dk wrote:
julemand101 wrote:Pyha godt jeg ikke fik købt spillet. De nøgler fra rusland er regionslåst på sådan en måde at du altid skal have proxy startet for at kunne spille det. Der er lidt panik nu rundt omkring og der arbejdes på en løsning. Nu er spørgsmålet så om spillet er godt nok til jeg vil betale fuld pris...
Det er TES.. hvordan kan det ikke være det?
Det er også bestilt nu på CoolShop efter jeg tjekkede lidt reviews der kom i dag. :)
Post Reply