Hej alle os der bor på den østlige side af crafters.dk.
I forbindelse med det nye minecart system synes jeg det ville være nice hvis vi udviddede metroen som den når ud til Staden i det mindste, fordi fra staden kan man komme til Drdillers træfarm og Zero's og klaske og nogle andre områder
Folk ville kunne tilslutte sig metroen nemt siden banen kommer til at være 5+km lang, og f.eks ville NPC blive tilkoblet systemet samt selvfølgelig Staden.
Men da det er ret tidskrævende og resource krævende for en mand (undertegnede) at grave en 5+km tunnel samt lægge rails og boosterrails ville jeg spørge om der måske var en fælles interesse i at udvidde metroen.
Måske nogle af dem der bor i øst vil donere rails eller boosterrails, eller bare jern, guld og dertilhørende redstone, så ska jeg nok skaffe sticks og selvfølgelige også donere selv
Men derudover skal metroen jo som sagt udviddes hen til Staden først, og det må folk gerne hjælpe med.
Her er en liste koordinater over steder der kunne blive koblet til system hurtigt hvis vi udvidder den. (ps. jeg lavede listen hurtigt ved at se på worldmap så hvis i ikke er med så undskyld)
133, -1814: En Ø-lignende borg
-275, -3934: En lilly by
-861, -3829: En lidt større by
-1559, -3402: New Pork City
665, -3669: En fæstning
-574, -4871: Staden
-1078, -5054: Øen
Som sagt er der allerede rails ud til Drdillers træfarm/fabrikken og til Zero's og klaskelasse's område fra Staden af, så der kan man jo lige ændre lidt spor gøgl som man kunne køre fra spawn til de deromtalte steder
Skriv gerne til mig ingame eller her på forum hvis i vil være med til at udvidde Metro East
Det var vidst det for nu, håber der bliver bakket op om projektet.
-Sighvatur
Railway east
- Sighvatur
- klaske
Re: Railway east
Vi blev færdige med at grave metro i går ( ja razzer east xD )
PT går den til -6500 (mod øst), hvilket er ca. under den store melon i Aberdeen (den by med pengetanken).
Der er gravet tunnel fra hoved røret og ud til både staden og fabrikken, der mangler at blive pusset lidt af hist og her.. og selvfølgelig skal der ligges rails, men folk er i gang (needs rails/guld/iron) (!!) <-------
Skud ud til alle der har givet en hånd med de sidste par dage, i ved hvem i er og i er mange <3
-Klaske
PT går den til -6500 (mod øst), hvilket er ca. under den store melon i Aberdeen (den by med pengetanken).
Der er gravet tunnel fra hoved røret og ud til både staden og fabrikken, der mangler at blive pusset lidt af hist og her.. og selvfølgelig skal der ligges rails, men folk er i gang (needs rails/guld/iron) (!!) <-------
Skud ud til alle der har givet en hånd med de sidste par dage, i ved hvem i er og i er mange <3
-Klaske
Last edited by klaske on 11 Nov 2011, 08:09, edited 1 time in total.
- Sighvatur
Har heller ikke været på i noget tid men fik bare samme ide XDklaske wrote:Vi blev færdige med at grave metro i går
PT går den til -6500, hvilket er ca. under den store melon i Aberdeen (den by med pengetanken).
Der er gravet tunnel fra hoved røret og ud til både staden og fabrikken, der mangler at blive pusset lidt af hist og her.. og selvfølgelig skal der ligges rails, men folk er i gang (needs rails/guld/iron) (!!)
-Klaske
Rart at se jeg ikke var den eneste der tænkte på det
Men jo har i regnet ud hvor mange matrialer der ska bruges ca?
- razzerdenkage
Taler vi om udvidelse fra min station i hoved east tunellen? For det lyder som en go ide!
CUT!