Crafter's Julerejse

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
FedeAnderzen

Re: Crafter's Julerejse

Post by FedeAnderzen »

En del af ideen med Julerejsen er at få folk der spiller på serveren ud for at se steder de normalt ikke ville komme. Når vi kommer med hints til hvor en post vil være at finde vil det jo være en nem sag for en med adgang til TP at finde koordinatet på worldmap og hoppe derhen. Det er hoved grunden til at vi ikke inkluderer mods og admins i præmieræset. De er naturligvis velkomne til at deltage i rejsen alligevel, de kan bare ikke vinde indholdet i kisterne.

Hoved grunden til at folk fra Sky City ikke får lov at deltage er at så er vi sikre på at der for en gangs skyld ikke står SC på ryggen af vinderen af et event på serveren.

It's all about the community - og derfor er det dem der skal vinde.

Med hensyn til at folk måske har et home i nærheden af en af rejsens lokationer, er der ikke nogen måde vi kan omgå det, her vil nogen jo selvfølgelig have en fordel frem for andre. Vi vil prøve at finde steder hvor man ikke lige kommer hen via en portal, men derudover regner vi med at der skal gå mellem 3 og 5 dage imellem hver ny lokation. Det vil sikre at alle har rimelig tid til at nå frem inden næste post afsløres. Vi lader desuden alle posterne stå indtil rejsen er ovre så både dem der er her 24/7 og dem der er her en gang imellem alle har en mulighed for at være med.
Image
Pars

Post by Pars »

FedeAnderzen wrote:En del af ideen med Julerejsen er at få folk der spiller på serveren ud for at se steder de normalt ikke ville komme. Når vi kommer med hints til hvor en post vil være at finde vil det jo være en nem sag for en med adgang til TP at finde koordinatet på worldmap og hoppe derhen. Det er hoved grunden til at vi ikke inkluderer mods og admins i præmieræset. De er naturligvis velkomne til at deltage i rejsen alligevel, de kan bare ikke vinde indholdet i kisterne.

Hoved grunden til at folk fra Sky City ikke får lov at deltage er at så er vi sikre på at der for en gangs skyld ikke står SC på ryggen af vinderen af et event på serveren.

It's all about the community - og derfor er det dem der skal vinde.

Med hensyn til at folk måske har et home i nærheden af en af rejsens lokationer, er der ikke nogen måde vi kan omgå det, her vil nogen jo selvfølgelig have en fordel frem for andre. Vi vil prøve at finde steder hvor man ikke lige kommer hen via en portal, men derudover regner vi med at der skal gå mellem 3 og 5 dage imellem hver ny lokation. Det vil sikre at alle har rimelig tid til at nå frem inden næste post afsløres. Vi lader desuden alle posterne stå indtil rejsen er ovre så både dem der er her 24/7 og dem der er her en gang imellem alle har en mulighed for at være med.
Jayyy :D
Kachuu

Post by Kachuu »

Opdateret

Se post nr 2 !
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Kachuu wrote:Opdateret

Se post nr 2 !
Læst :D
(y)
softnat

Post by softnat »

Glæder mig helt afsindigt :mrgreen:
Og en fantastisk god idé.

-TechSlider
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

this is going to be AWESOME!!! :D
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
Kachuu

Post by Kachuu »

bump, regler
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Har læst dem og er lidt forvirret i forhold til hvad der står...
Siger du lige nu at det er begyndt eller hvad? Eller er der noget jeg har misforstået :?:
(y)
xcanner

Post by xcanner »

Marcus007363 wrote:Har læst dem og er lidt forvirret i forhold til hvad der står...
Siger du lige nu at det er begyndt eller hvad? Eller er der noget jeg har misforstået :?:
Det er ikke begyndt endnu.
It's all about the community
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Okay tak :D
(y)
Post Reply