uopfordret ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Gummibear86

uopfordret ansøgning :)

Post by Gummibear86 »

Dit Navn: Jacob Christiansen

Dit Minecraft Navn: Gummibear86

Alder: 24

Sted: Nordjylland, Aalborg

Interesser: Har stor interesse og fascination af Apple og blizzard, Spillet lidt WoW og StarCraft 2 udover Minecraft, ihvertfalde til Diablo 3 kommer ;)
Eller bruger jeg tid på mine venner, familie og min kæreste, men det er ikke let at få det hele til at hænge sammen med en motorcykel der også skal ud og luftes...

Minecraft erfaring: Er faktisk først lige startet på minecraft, men har spillet WoW i 6 år, og 5 på samme server hvor 3 år var i samme guild. Men det er ligesom om at MineCraft i singleplayer er lidt kedeligt i længen.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven der havde hørt om jer, han spiller dog ikke selv endnu.

Venner på serveren? Ikke nogen endnu :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jamen jeg vil gerne ind på en Go' dansk server, for at møde nye mennesker, har altid været mere til at støtte lille danmark, så hvorfor skulle jeg lave om på det nu.

Har du læst og forstået reglerne? Kunne ikke finde de skide regler, men jeg er snart 25, dog ikke andet ent en stort legebarn ;) og jeg har altid været mere til at få venner end fjender, så det går nok :)

Ellers kan jeg sige om mig selv, at jeg er en glad person med klodser af sten... "sorry", min nordjyske humor er nok lige så kantet som minecraft, men jeg går på ledig efter mit vikariat som pædagog sluttede 1 månede siden. Jeg er uddannet IT-supporter, og tidligere Elitesportsudøver, men nu går sportsfokus på at få min lillesøster med til OL :)

Håber på en inv. til serveren :)
Mvh Jacob aka. Tekop
klydedandenstore

Re: uopfordret ansøgning :)

Post by klydedandenstore »

nu ved jeg at de går meget op i at reglerne bliver overholdt, så jeg kan da lige pege dig i den retning.
På forsiden af crafters.dk kan du finde reglerne under menu punktet information.

Eller du kan klikke på dette link:
http://www.crafters.dk/?page_id=786

For at du kan komme ind vil du også blive testet i disse regler, så det er nok en god ide at læse dem et par gange :-)
xcanner

Post by xcanner »

Gummibear86 wrote:Har du læst og forstået reglerne? Kunne ikke finde de skide regler, men jeg er snart 25, dog ikke andet ent en stort legebarn ;) og jeg har altid været mere til at få venner end fjender, så det går nok :)

Er de så svære at finde? De ligger i menuen "information" på www.crafters.dk,- læs evt. også FAQ og server kommandoer i samme menu

Ellers er din ansøgning godkendt, så kom på serveren og få en lille test når du kan reglerne.
It's all about the community
Gummibear86

Post by Gummibear86 »

De er læst og forstået, lyder spændende, glæder mig :)

Men er jeg virkelig så blind/dum jeg ikke kan finde serverdata så jeg kan joine ?
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Server data er crafters.dk
Image
Post Reply