Ansøgning fra Smplx

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Smplx

Ansøgning fra Smplx

Post by Smplx »

Dit Navn: Tobias

Dit Minecraft Navn: Smplx

Alder: 22

Sted: Nordsjælland

Interesser: Jeg er vild med at bruge en aften foran computeren, hvor den står på ren afslapning, med fx Minecraft, Battlefield, eller Wow. Når jeg ikke sidder foran skærmen, er jeg så småt begyndt at cykle i skoven, og helst på Mountain Bike baner, som der faktisk er en del af i Nordsjælland. Jeg elsker suset når man flyver ned af bakken, og derefter hopper over diverse trærødder. Jeg foretrækker helt sikkert Mountain Bike i forhold til landevejs cykling. Kan også godt lide at se film, og da jeg pt arbejder i Blockbuster, er der fri mulighed for at se de nyeste film :)

Minecraft erfaring: Jeg startede med Minecraft for omkring 4 måneder siden, og har spillet på et par forskellige servere. Jeg har spillet på 2 store internationale servere hhv. Super-Earth og Buxville, dog har dette været alt for stort og uoverskueligt for mig, da der oftest var 100+ online, og det er derfor meget svært at lære folk at kende, og bygge sammen med andre. Jeg har også spillet på 2 danske servere hhv. Minecrafter.dk og Minetards. Minecrafter.dk er jeg stoppet med at spille på, da jeg efter en pause pga hospitals besøg, kom ind og så at næsten alt jeg havde bygget var blevet ødelagt af Endermens. Minetards er jeg så småt også stoppet på, da de har ændret deres server til en pvp server, og det er ikke det der interesserer mig mest ved Minecraft.

Jeg er vild med at bygge store projekter, og nyder at skabe noget flot og udfordrende. Af nævneværdige ting, har jeg bygget en stor del af en middelalder by, hvor jeg fx byggede et slot, en kæmpe by kirke, markedsplads, havn, og en mine udgravning. Jeg har intet imod at bygge små projekter, som fx et hus til mig selv eller lignende, men det jeg finder sjovest er helt klart store projekter, og er vild med at bygge sammen med andre.

Tema områder er noget jeg vildt godt kunne tænke mig at komme igang med, fx Western Tema, Asiatisk tema, eller fremtids tema. Syntes det er super udfordrende at skulle lave en hel by i samme tema, og få det hele til at ligne hinanden.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte simpelthen bare på google, og der poppede så et link op til jeres side, hvor jeg så har siddet og set jeres videoer, billeder, og kigget lidt på folks attitude på forummet.

Venner på serveren? Jeg kender ingen, men håber da at komme til det :)

Hvorfor vil du joine vores server: Virker som en rigtig seriøs server, og da jeg er på udkig efter et godt community så virker crafters.dk som et rimeligt bud. Jeg har også kigget på jeres videoer, og Sky-City ser virkelig flot ud, og elsker tema områder, og hvis der skal bygges sådan nogle områder, står jeg helt klart til rådighed :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg.

Lidt om dig selv: Jeg er en fyr på 22 som kommer fra Helsingør i Nordsjælland. Jeg arbejder pt i Blockbuster, da jeg stoppede på mit universitet pga det ikke lige var mig. Jeg regner med at starte i skole igen til februar. Jeg har nok det folk vil kalde Sort Humor, dog er jeg et meget åbent menneske, og snakker med alle slags mennesker.. Jeg foretrækker at snakke på ts/mumble/vt, da det er meget nemmere at formulere sig, og det er i det hele taget meget nemmere end at skrive i MC :)

Mvh Smplx
Pars

Re: Ansøgning fra Smplx

Post by Pars »

Den er godkendt, kom ingame og fang en mod/admin
Post Reply