Jon4178 - hvorfor er jeg banned
- jon4178
Re: Jon4178 - hvorfor er jeg banned
jeg har fået nok af dig og xcanner. Jeg viser mig ikke på forum så længe jeg ikke har fået en undskyldning for den opførsel. Du egner dig slet ikke til at være admin på en server
- julemand101
Jamen så farvel med dig. Det er også svært at bidrage med noget på forummet når du ikke længere har adgang til serveren. Om jeg egner mig som admin synes jeg er et meget stort spørgsmål men jeg selv mene jeg gør et godt arbejde som admin og det samme kan jeg sige om xcanner. Hvis du ser hvor lidt grief vi har på den her server i forhold til andre samtidig med at se på det kæmpe antal brugere så synes jeg det er en meget god server der drives af gode admins, moderatorer og brugere. Hvis vi ikke sørgede for at folk overholdte reglerne ville serveren hurtig blive et trælst sted at være.jon4178 wrote:jeg har fået nok af dig og xcanner. Jeg viser mig ikke på forum så længe jeg ikke har fået en undskyldning for den opførsel. Du egner dig slet ikke til at være admin på en server
Du er vel ikke i tvivl om at du brød reglerne?
(skal nok lade vær med at bore i det spørgsmål vi alle stiller os selv. Nemlig hvordan du kan vide vi er kommet med en undskyldning hvis du ikke besøger forummet)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- jon4178
jeg er ligeglad med om jeg brød reglerne men jeg gider ikke at have noget med den her lorte server at gøre og i egner jer ikke som admins
- julemand101
Det er altid rart når man er i tvivl om et ban var helt rigtigt så kan den dømte selv finde ud af fjerne denne tvivl.jon4178 wrote:jeg er ligeglad med om jeg brød reglerne men jeg gider ikke at have noget med den her lorte server at gøre og i egner jer ikke som admins
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Relgus
jule er der ikke noget med intern ban liste til sådan nogle folkjulemand101 wrote:Det er altid rart når man er i tvivl om et ban var helt rigtigt så kan den dømte selv finde ud af fjerne denne tvivl.jon4178 wrote:jeg er ligeglad med om jeg brød reglerne men jeg gider ikke at have noget med den her lorte server at gøre og i egner jer ikke som admins
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Marcus007363
Du giver mig virkelig et godt grin Jon med den måde du flipper på
Du aner ikke hvor stort et ansvar det kræver at styre sådan et server her og hvad så hvis du smutter bare fordi en person forlader servere fordi han synes det er nogle dårglige admins betyder det ikke at serveren går under så vi ses bare Jon
MVH Marcus - I smilende humør efter at have fået et godt grin over noget af et flip fra en person der synes serverens admins er dårglige
Ps: Jeg tror ikke at det hjælper at komme tilabge ved at tale grimt til skaberen af serveren (xcanner)
Du aner ikke hvor stort et ansvar det kræver at styre sådan et server her og hvad så hvis du smutter bare fordi en person forlader servere fordi han synes det er nogle dårglige admins betyder det ikke at serveren går under så vi ses bare Jon
MVH Marcus - I smilende humør efter at have fået et godt grin over noget af et flip fra en person der synes serverens admins er dårglige
Ps: Jeg tror ikke at det hjælper at komme tilabge ved at tale grimt til skaberen af serveren (xcanner)
(y)
- Supardry
Skønt morgengrin man får på sådan en trist tirsdag morgen
- Marcus007363
Godt nogen forstår migSupardry wrote:Skønt morgengrin man får på sådan en trist tirsdag morgen
(y)