Ansøgning til serveren Frodo2000

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Frodo2000
Posts: 1
Joined: 20 Nov 2011, 16:12

Ansøgning til serveren Frodo2000

Post by Frodo2000 »

Dit Navn: Frederich

Dit Minecraft Navn: Frodo2000

Alder: 13

Sted: Fyn

Interesser: Spil, computer, minecraft

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet minecraft før!, singleplayer ca. 2 år Multiplayer ca. 1 år på serveren minecraft.lostshard.com

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min far som har været ude ved en og hjælpe med connection problem til serveren

Venner på serveren? Jeg har ikke nogen venner er først lige begyndt

Hvorfor vil du joine vores server: Hej jeg vil joine jeres server fordi jeg har hørt den er nice og vil hjælpe med at gør den endnu mere nice :D

Har du læst og forstået reglerne? Hej ja jeg har forstået og læst reglerne
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til serveren Frodo2000

Post by FedeAnderzen »

by Frodo2000 » 20 Nov 2011, 16:17

Dit Navn: Frederich

Dit Minecraft Navn: Frodo2000

Alder: 13

Sted: Fyn

Interesser: Spil, computer, minecraft

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet minecraft før!, singleplayer ca. 2 år Multiplayer ca. 1 år på serveren minecraft.lostshard.com

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min far som har været ude ved en og hjælpe med connection problem til serveren

Venner på serveren? Jeg har ikke nogen venner er først lige begyndt

Hvorfor vil du joine vores server: Hej jeg vil joine jeres server fordi jeg har hørt den er nice og vil hjælpe med at gør den endnu mere nice

Har du læst og forstået reglerne? Hej ja jeg har forstået og læst reglerne

Frodo2000


Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk


Fortæl gerne lidt om hvad du tidligere har lavet og hvad du kunne tænke at lave herinde.
Image
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning til serveren Frodo2000

Post by miscje »

inaktiv
You stay classy
Post Reply