vil gerne ind til den server

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
rumskib1234

vil gerne ind til den server

Post by rumskib1234 »

hvorfor jeg vil spille på den her server:jeg vil godt spille på serveren fordi jeg synes det er en god server og den ser spændene ud, men jeg ved ikke noget om den og jeg vil godt lære noget mere om den fordi jeg har spillet minecraft i snart et halvt år. Jeg har aldrig nogensinde griefet i den tid jeg har spillet på minecraft :)

interesser:mine iteresser er at spille minecraft når jeg kommer hjem fra skole eller at gå ind og spille MW3 på min PS3 ellers gå jeg til sport :)

navn:emil

minecraft navn:rumskib1234

sted:fyn

alder:12 år
Last edited by rumskib1234 on 21 Nov 2011, 19:54, edited 1 time in total.
klaske

Re: vil gerne ind til den server

Post by klaske »

rumskib1234 wrote:jeg vil godt spille på serveren fordi jeg synes det er en god server og den ser spændene ud, men jeg ved ikke noget om den og jeg vil godt lære noget mere om den fordi jeg har spillet minecraft i snart et halvt år. Jeg har aldrig nogensinde griefet i den tid jeg har spillet på minecraft :)

jeg hedder emil

jeg bor på fyn

jeg er 12 år gamel
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Ch0x

Post by Ch0x »

rumskib1234 wrote:hvorfor jeg vil spille på den her server:jeg vil godt spille på serveren fordi jeg synes det er en god server og den ser spændene ud, men jeg ved ikke noget om den og jeg vil godt lære noget mere om den fordi jeg har spillet minecraft i snart et halvt år. Jeg har aldrig nogensinde griefet i den tid jeg har spillet på minecraft :)

interesser:mine iteresser er at spille minecraft når jeg kommer hjem fra skole eller at gå ind og spille MW3 på min PS3 ellers gå jeg til sport :)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
rumskib1234

server ansøgning

Post by rumskib1234 »

interesser:spille, sport, hjælpe

minecraft erfaring:jeg har spillet minecraft i et halvt år nu så jeg har en lille erfaring med minecraft men jeg har aldrig prøvet at spille online før :)

hvorfor vil du joined vores server:fordi jeg synes den ser spændende ud og jeg ville godt prøve at spille online og se hvordan det er at snakke sammen med andre folk og blive venner med nogle af dem måske? :D

har du venner der spiller minecraft:ja jeg har nogle venner fra min klasse, der mine gode venner og jeg vil rigtig gerne fortælle dem om den her server der ser ud til at være en rigtig god og spændende server hvor der er nogle gode og ærlige folk med i. ;)

har du forstået reglerne:ja jeg har læst dem igennem to gange for at være sikker på at jeg ikke tag fejl hvis jeg kommer ind og spiller på serveren
Ch0x

Post by Ch0x »

Afviser ansøgningen da det viser sig at ansøgningen ikke er skrevet af samme person som ham der tog testen.

Hvis i vil ind på serveren må i skrive en ansøgning hver, og begge to tage en test.
Post Reply