interesser:mine iteresser er at spille minecraft når jeg kommer hjem fra skole eller at gå ind og spille MW3 på min PS3 ellers gå jeg til sport

navn:emil
minecraft navn:rumskib1234
sted:fyn
alder:12 år
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)rumskib1234 wrote:jeg vil godt spille på serveren fordi jeg synes det er en god server og den ser spændene ud, men jeg ved ikke noget om den og jeg vil godt lære noget mere om den fordi jeg har spillet minecraft i snart et halvt år. Jeg har aldrig nogensinde griefet i den tid jeg har spillet på minecraft![]()
jeg hedder emil
jeg bor på fyn
jeg er 12 år gamel
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)rumskib1234 wrote:hvorfor jeg vil spille på den her server:jeg vil godt spille på serveren fordi jeg synes det er en god server og den ser spændene ud, men jeg ved ikke noget om den og jeg vil godt lære noget mere om den fordi jeg har spillet minecraft i snart et halvt år. Jeg har aldrig nogensinde griefet i den tid jeg har spillet på minecraft![]()
interesser:mine iteresser er at spille minecraft når jeg kommer hjem fra skole eller at gå ind og spille MW3 på min PS3 ellers gå jeg til sport![]()
navn:emil
minecraft navn:rumskib1234
sted:fyn
alder:12 år