crafters ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
r3qu3
Posts: 1
Joined: 21 Nov 2011, 21:06

crafters ansøning

Post by r3qu3 »

navn: Daniel Rosenkrantz

minecraft navn: bigmonsterbig

alder:15år

sted: fyn-nyborg

interesser: cumputer, minecraft, world of warcraft, alle andrer spil minecraft er et af mine yngligns spil fordi jeg godt kan lide der er lidt matematik over det

minecraft erfaring: jeg har spillet meget singel player og lidt multiplayer når jeg spiller singel spiller jeg mest servivel det er sjovets jeg har spillet minecraft i ca. 5år

jeg har hørt om servern fra: nogen personer som spiller der inde som siger det er en rigtig god server

venner på servern: Dani383a, Casperlt1

hvorfor jeg gerne vil joine: jeg har været inde og se hvad i har bygget og jeg syndes det ser rigtig fedt ud så jeg ville tro jeg kan være med til at bygge noget godt sammen med nogen af mine venner eller også sammen med nogen andrer inde på servern som vil gøre servern go.

regler: ja jeg har læst alle reglerne og jeg syndes det er nogen gode regler.

ps. jeg kan hjælpe med at raklamere for servern jeg kennder nogen venner som har en hjemme side det kan være jeg kan få dem til at sætte et link ind på ders hjemme side og der kommer ca. 500 om dagen der inde :D
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: crafters ansøning

Post by Pars »

r3qu3 wrote:navn: Daniel Rosenkrantz

minecraft navn: bigmonsterbig

alder:15år

sted: fyn-nyborg

interesser: cumputer, minecraft, world of warcraft, alle andrer spil minecraft er et af mine yngligns spil fordi jeg godt kan lide der er lidt matematik over det

minecraft erfaring: jeg har spillet meget singel player og lidt multiplayer når jeg spiller singel spiller jeg mest servivel det er sjovets jeg har spillet minecraft i ca. 5år

jeg har hørt om servern fra: nogen personer som spiller der inde som siger det er en rigtig god server

venner på servern: Dani383a, Casperlt1

hvorfor jeg gerne vil joine: jeg har været inde og se hvad i har bygget og jeg syndes det ser rigtig fedt ud så jeg ville tro jeg kan være med til at bygge noget godt sammen med nogen af mine venner eller også sammen med nogen andrer inde på servern som vil gøre servern go.

regler: ja jeg har læst alle reglerne og jeg syndes det er nogen gode regler.

ps. jeg kan hjælpe med at raklamere for servern jeg kennder nogen venner som har en hjemme side det kan være jeg kan få dem til at sætte et link ind på ders hjemme side og der kommer ca. 500 om dagen der inde :D
Imponerende meget erfaring du har med spillet.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: crafters ansøning

Post by miscje »

Pars wrote: Imponerende meget erfaring du har med spillet.
Ja, det var ikke så lidt da. ;)

Jeg kunne også godt tænke mig, at du arbejdede lidt mere med din stavning og tegnsætning, da det er svært at læse ordentligt. Hvis du er ordblind, er du selvfølgelig undskyldt.
You stay classy
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: crafters ansøning

Post by Sighvatur »

r3qu3 wrote:minecraft erfaring: jeg har spillet meget singel player og lidt multiplayer når jeg spiller singel spiller jeg mest servivel det er sjovets jeg har spillet minecraft i ca. 5år
For at understrege hvad de to dejlige moderatore mente med din imponerende erfaring inden for minecraft verdenen:

hentet fra http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history

Pre 0.0.0 May 10, 2009 Development on "Cave Game" started

Første udgivelse:
0.0.11a May 17, 2009 First single player creative mode release
Stability increase
Saplings (?)

Som du kan læse dig frem til her startede Notch med Minecraft 2009.
Så enten bliver jeg nødt til at hylde dig, i stedet for Notch, siden du har kunne spille det før han lavede det.
Eller også lyver du om din erfaring hvilket de to mod's hentyder til :)

- Sighvatur
Edit: The troll was released!
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: crafters ansøning

Post by miscje »

Inaktiv - går ud fra, at han er i gang med at spille GTA V. ;)
You stay classy
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: crafters ansøning

Post by xcanner »

Ansøgeren er "aktiv" igen.
It's all about the community
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: crafters ansøning

Post by Pars »

Inaktiv
Post Reply