Ny Ansøgning ;)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
rumskib1234

Ny Ansøgning ;)

Post by rumskib1234 »

Dit navn: Jeppe L. Nielsen

Dit Minecraftnavn: Rumskib1234

Alder: 15 år

Sted: Fyn, Odense c

Interesser: Jeg har mange interesser, blandt andet; Mineraft, venner, familie, håndbold og ps3.

Minecraft erfaring: Jeg har ca. spillet Minecraft i et halvt år, og det har bare været fedt, jeg har både spille multiplayer men har også gode erfaringer med single player.

Hvor har du hørt om Crafters.dk? Jeg har hørt om den af venner, men har også søgt på google, og den ser rimelig awesome ud syndes jeg, lige udfra hvad jeg har set :)

Venner på serveren: Jeg kender ingen på den her server lige nu, men regner da med at få nogle nye, og sjove venner igennem denne server.

Hvorfor vil du joine vores server? Fordi at jeg syndes den ser mega fed ud, og jeg har hørt rigtig meget godt om den, og det med i er så aktive, i forhold til mange andre servere, hvor adminen ikke engang gider at tale eller hjælpe os. Jeg tror at, jeg kan bidrage med nogle fede ting, blandt andet monumenter, huse og andre fede ting.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstået reglerne :D

Skrevet af: Rumskib1234 (Jeppe Nielsen)
klaske

Re: Ny Ansøgning ;)

Post by klaske »

Jeg er lidt forvirret her, hvem er Emil så? Som ansøgte med den her minecraft konto før?

viewtopic.php?f=17&t=2456

Er i 2 der spiller på samme konto eller hvordan?
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

klaske wrote:Jeg er lidt forvirret her, hvem er Emil så? Som ansøgte med den her minecraft konto før?

viewtopic.php?f=17&t=2456

Er i 2 der spiller på samme konto eller hvordan?
Hans lillebror (Emil) ansøgte med kontoen inden storebroderen (Jeppe) kom hjem, og da de så skulle have testen var Jeppe så hjemme, så Jeppe fik besked på at lave en ny ansøgning.
Image
klaske

Post by klaske »

klaske wrote:Er i 2 der spiller på samme konto eller hvordan?
Så svaret er ja?
Post Reply