Dit Navn: Kris
Dit Minecraft Navn: Arcticgnome
Alder: 23
Sted: Midt-Jylland (Viborg)
Interesser: computer (koder, infrastruktur, server management osv.), spil (FPS, RPG og minecraft), Metal-musik
Minecraft erfaring: Er en af de ældre spillere der fik spillet til 25% cost. Har spillet en del singleplayer på forskellige verdner. Kørt min egen minecraft på noget collegie for et års tid siden, men lukkede den igen efter et par måneder da jeg flyttede fra collegiet igen da mit skoleforløb var ovre.
Der ud over har jeg spillet lidt på Nordic-T City of Crafters, men var mere for hyggens skyld.
Og havde en server til at køre for et par måneder siden sammen med Erhardsen.
Der ud over har jeg haft kørt en mindre minecraft server for nogle forældre på min arbejdsplads, spillede dog ikke selv på denne, administrerede den bare.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven fra den verden der ikke er bygget op i klodser på 1x1m, Erhardsen
Venner på serveren? For at gentage mig selv fra tidligere spørgsmål. så kender jeg .... Erhardsen (Tatradadarrr=
Hvorfor vil du joine vores server: For at gøre det kort, for jeg mangler et sted at bygge
Den lidt længere forklaring er at jeg til dagligt sidder og læser op på en helveds masse med server management, database management og netværks opsætning.
Så mangler lidt et afbræk i hverdagen og de "normale" ting at lave på nettet er blevet ret trivielle for mig.
Syntes ikke det er den store fest at sidde på facebook og se at min kussines søster´s kæreste har fået en tulipan i adventsgave eller at en jeg har mødt på festival har fået stegt flæsk med persille sovs til aftensmad.
Og det community jeg har lagt meget af min tid i over de sidste 3 år er så småt ved at falde fra hinanden da interessen for det er faldende blandt de nuværrende medlemmer og de ny tilkommende ikke bidrager med meget.
Så for at få stillet min lyst til at skabe noget (og muligvis også prale lidt med det) ville jeg tro ud fra hvad jeg høre fra Erhardsen at det godt kunne blive stillet her.
Og det der nok også trækker er det er et community dedikeret til minecraft og ikke "minecraft og bastskørter" eller et eller andet tredje
Har du læst og forstået reglerne? ja, ser meget tilforladeligt ud, regner med at jeg det meste af tiden vil befinde mig i et sne område på "world" og de regler har jeg intet problem med at "underkaste" mig.
Håber denne ansøgning vækker lidt interesse.
//arcticgnome aka kris.
arcticgnome ansøgning
- arcticgnome
Re: arcticgnome ansøgning
Arh Erhardsen siger lige at Julemanden101 sidder med Linux (arch)
Lige et hurtigt shoutout på det, kender dig lidt fra Linuxin, dog ikke så aktiv der inde.
Men arch er også mit favorit linux distro.
Sidder med det på min Lenovo G550, Dell Latitude E6500 og arbejder på at få det på en Macbook Air 4,2(mid 2011)
Lige et hurtigt shoutout på det, kender dig lidt fra Linuxin, dog ikke så aktiv der inde.
Men arch er også mit favorit linux distro.
Sidder med det på min Lenovo G550, Dell Latitude E6500 og arbejder på at få det på en Macbook Air 4,2(mid 2011)
- xcanner
Re: arcticgnome ansøgning
Godkendt, hop ind på serveren og få en test på reglerne
It's all about the community