Så blev man sgu bannet! :'(
- xWodak
Re: Så blev man sgu bannet! :'(
Oh ok... så ved jeg det. God måde at holde serveren sikker fra sådan nogen som f. eks. mig.
Men tak for alt, nu vil jeg søge efter en ny server!
Men tak for alt, nu vil jeg søge efter en ny server!
- ChristinaKipker
Argh! Nu er jeg virkeligt nød til at spørge! De der kister, som står i SC, ved metroerne, er de til fri afbenyttelse, eller? For jeg tror da nok jeg har lånt en engang O.o.
- FedeAnderzen
Jeg tror nok vi har tømt dem fordi folk stjal alle de carts vi lagde deri, eller glemte at lægge dem tilbage hedder det vel. Men jeg skal nok lige smutte en runde her idag og se efter.ChristinaKipker wrote:Argh! Nu er jeg virkeligt nød til at spørge! De der kister, som står i SC, ved metroerne, er de til fri afbenyttelse, eller? For jeg tror da nok jeg har lånt en engang O.o.
- Kofodz
Skal du stjæle mine minecarts ?ChristinaKipker wrote:Argh! Nu er jeg virkeligt nød til at spørge! De der kister, som står i SC, ved metroerne, er de til fri afbenyttelse, eller? For jeg tror da nok jeg har lånt en engang O.o.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- FedeAnderzen
Ok jeg har været en tur rundt nu og dispenserne er tomme, men kisten på vores hovedbanegård er der stadig carts i. Den er ikke låst så svage sjæle kan snuppe carts hvis de vil, men det er stadig tyveri hvis man gør det.
Jeg smider lige et screenshot af den seneste aktivitet i kisten. Så kan folk med røde ører evt. retunere en cart hvis de har glemt det
Jeg smider lige et screenshot af den seneste aktivitet i kisten. Så kan folk med røde ører evt. retunere en cart hvis de har glemt det
- julemand101
Er det ikke bare at ban alle på den liste som ikke har lagt en Minecart tilbage?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
De får lige en dag eller to til at returnere dem, så svinger vi hammeren over resten.julemand101 wrote:Er det ikke bare at ban alle på den liste som ikke har lagt en Minecart tilbage?
- maja4626
FedeAnderzen wrote:De får lige en dag eller to til at returnere dem, så svinger vi hammeren over resten.julemand101 wrote:Er det ikke bare at ban alle på den liste som ikke har lagt en Minecart tilbage?
Vil gerne sige at cooldk ikke kan komme ind på serveren, fordi han har opdateret.
- Men han skal nok gøre det bagefter serveren er blevet opdateret.
- mielowlarsen
Hvem er Mli? har aldrig set en på serveren der hedder det
- FedeAnderzen
viewtopic.php?t=1854mielowlarsen wrote:Hvem er Mli? har aldrig set en på serveren der hedder det