lightbolt ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lightbolt
Posts: 6
Joined: 27 Nov 2011, 17:41

lightbolt ansøgning

Post by lightbolt »

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: Lightbolt

Alder: 15

Sted: Midtjylland

Interesser: Spiller meget computer, mest minecraft og counter strike, jeg har lige fået beta key til det nye, men jeg holder mig sku til css. Jeg kan også godt lide at læse, jeg læser 1 - 2 bøger om ugen, og de er alle på over 200 sider. Mine ynglings er Harry Potter, Cherub bøgerne og Ringenes Herre :)
Min skolegang fylder også en del, og specielt fordi jeg går i niende, så der er afgangseksamen til sommer. Jeg skal på efterskole til næste år, og regner med at det bliver vildt fedt.
Venner har jeg da også et par stykker af, og dem bruger jeg det meste af det tid der er tilovers på. De spiller ikke minecraft, de er alle nogle Wow nørder. Wow har aldrig rigtig sagt mig noget, da jeg er mere den kreative slags, derfor kan jeg stadig godt finde på at hive legoklodserne frem.. :lol:

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i omkring et år. Uhada, alfa, se det var tider! hehe.. ej, jeg har da også spillet på classic servere, men da jeg ofte mistede lysten til at spille fordi jeg manglede ting at bygge, ville jeg finde en god server, hvor et stort projekt som fx. ville tage en uge i classic vil tage måneder i alm. mc, hvor man selv skal skaffe det.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftforum.dk

Venner på serveren? ingen endnu..

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den ser dejlig struktureret ud, og der ses ikke igennem fingre med grief osv. Også det at man skal skaffe det hele selv syntes jeg er vildt fedt, og at i har haft samme map siden starten er også rigtig fedt, for jeg spillede på en server på et tidspunkt hvor de undenvarsel bare resatte mappet, og bum, min kææmpe flyver, pist forsvundet =/
Jeg håber også at kunne være med socialt, for i virker som nogle søde og rare mennesker ;)

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har løst og forstået reglerne.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: lightbolt ansøgning

Post by xcanner »

Afvist (hablu, vi tillader ikke xray på serveren)!
It's all about the community
User avatar
lightbolt
Posts: 6
Joined: 27 Nov 2011, 17:41

Re: lightbolt ansøgning

Post by lightbolt »

Got dammit, :( hvis jeg nu opdatere og venter til 1.0.0?
User avatar
PennisPuff
Posts: 412
Joined: 23 Jun 2011, 20:17
Location: 4873 Væggerløse Danmark

Re: lightbolt ansøgning

Post by PennisPuff »

lol hablu prøv evt. at læse ældrere ban. der er flere der har prøvet at skifte bruger osv. men serveren kan altså se din pc`s ip.
User avatar
lightbolt
Posts: 6
Joined: 27 Nov 2011, 17:41

Re: lightbolt ansøgning

Post by lightbolt »

Det ved jeg godt, men altså.. ja, just give it a try lol q:
og ved godt at i ikke vil give mig en chance mere, men altså, bummelum da ogs o:
Post Reply