Navn: Morten Nielsen
Minecraft Navn: enflippy
Alder: 23 år
Sted: Fyn
Interesser: Computer spil cod, bf, gta hehe og ja minecraft ellers bruger jeg en del tid på job hvor jeg er assistant manager i toys r us så lidt nørdet med lego er man også. Nok derfor minecraft fangede mig
Minecraft erfaring: Må erkende at jeg kun har spillet i 2 uger og det kun singleplayer. Har været inde på en del "tossede" servere hvor der herskede kaos og ragnarok :p det jeg ikke interesseret i.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Ledte efter danske servere på google
Venner på serveren? Nope.... eller ikke hvad jeg ved af hehe det er jo et "lille" land
Hvorfor vil du joine vores server: Jamen jeg synes at efter hvad jeg kan læse mig til, så er det en nice server. Med et godt sæt regler. kan også godt lide at der skal være sammen hold på serveren, plus at man skal respektere hinanden. Vil egentlig gerne ind på denne server da jeg savner lidt "socialt" i singleplayer
også det jo en dansk server hehe, så forstår man hinanden lidt bedre. Vil også gerne ind på en god dansk server for at få nogle gode tips og tricks man kan forstå Så håber da at i vil tage imod sådan en som mig
Har du læst og forstået reglerne? Alt forstået og det er nogle klare regler der er, samt retfærdige.
Ansøgning
- FedeAnderzen
- enflippy
Re: Ansøgning
Kan ikke komme ind på serveren. Eller hvad er ip´en, har version 1.0.0
- klaske
Serveren er ikke opdateret til 1.0.0 endnu. Vi venter på bukkit og de plugins vi bruger kommer ud i en stabil version til 1.0.0.
Hvis du har en backup af 1.8.1 kan du bruge den til at komme ind.
Hvis du har en backup af 1.8.1 kan du bruge den til at komme ind.
- enflippy
Ahhh herre øv altså jeg har først lige købt det for 2 uger siden så den henter automatisk 1.0.0 når man køber det
- klaske
- enflippy
Tror bare jeg slår koldt vand i blodet og venter hehe