undskyld mig men hvorfor :)

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
astro379

undskyld mig men hvorfor :)

Post by astro379 »

jeg er lige blevet bannet for X-ray

jeg er lidt uforståendene over hvorfor jeg er det ?

men jeg oplever det sådan her: jeg randte rundt i den mine jeg hade fundet og ledte efter jern redstone og selvfølgelig dia :)

jeg hade fundet 4 dia og taget et flot billede af dem og tage dem og lagt i min kiste der hjemme så jeg ikk døde med dem :) og kommer tilbage og kigger videre efter flere råstoffer

jeg går rundt og finder så en kæmpe revne og begynder at udforske den da en creeper hopper ned på mig og nakkeer mig :/ nedern men heldig vis hade jeg mit home fra før og kunne godt huske vejen så det tog jo ingen tid at finde mine ting igen men heldig vis hade jeg jo været hjemme og gemme de ting jeg hade fundet :) så tabet ville kun havet været hakker og en spand med vand

efter det går jeg lidt tilbage fordi på vejen hen til mine ting fandt jeg jern og det ville jeg gerne have :)
efter at have samlet det jern følger jeg en tunnel der ligger lige for næsen af mig og den før ned til meget lava og redstone :D men til højer ligger der hav jeg ka se 2 dia dejlgit tænker jeg og begynder at grave dem frem og ser så at der er 2 mere nice :D der efter gør jeg klar til at tage et billede af dem og ser så at kampria bliver banne for x-ray og det foår mig til at sige arhh fordi kampria hade for 20 min siden testet mig i et forsøg på at se om jeg brugte x-rax fordi jeg sage jeg snart hade 3 stack dia. han/hun hade stillet mig et spørgsmål i private ''zombe'' og da jeg ikk aner hva det betyder spurgte jeg og han/hun forklarede det (men jeg syndes det lyder som zumba

men jeg undre mig stadig over hvorfor jeg er blevet bannet for x-ray :/
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
xcanner

Re: undskyld mig men hvorfor :)

Post by xcanner »

Du var bannet mens vi undersøgte om du havde brugt x-ray. Vi kan ikke se du skulle have brugt x-ray så du er nu unbannet, vi beklager situationen. Undskyld.
It's all about the community
klaske

Post by klaske »

Ja undskyld Astro, håber du kan tilgive mig? :oops:
julemand101

Post by julemand101 »

klaske wrote:Ja undskyld Astro, håber du kan tilgive mig? :oops:
Der kommer til at gå lang tid før jeg tilgiver dig efter at skulle have brugt timer sammen med dig for at kigge minegange igennem :D
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Uh logger på forum efter en lang dag på arbejde og efter en koncert, og bliver helt ude af hampen da astro's navn står under "klage over ban"
Godt at i fik den på plads.
Og som side note: det viser da bare at Mod teamet og Admins er aktive og undersøger sagen istedet for at bare at banne folk, som de gør på mange andre servere!
Jeg takker for en god server + administration.
" Det er menneskeligt at fejle" vil jeg lige slutte af med.

- Sighvatur
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
astro379

Post by astro379 »

for dælen da jeg har sovet dårligt i nat man på grund af det her

jeg blev het bange igår (jeg vaar bange )

men ejjh hvor er det en skøn post at vågne op til man :D

troede at jeg slet ikk ville få et ben til jorden

men klaske du er skam tilgivet :D for at banne mig men du skylder mig en go nat søvn ^^ sov først klokken 1 lå en time og tænkte over hva fanden jeg så skulle gøre vis ikk i ville lade mig spille igen :/
(tror faktisk jeg bare var stoppet helt)

men tak min gud for at jeg er tilbage glæder mig til at logge på i aften :P
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
ChristinaKipker

Post by ChristinaKipker »

Ja, undskyld.

Men jeg er nød til at spørge om noget. I hvilken verden virker en creeper? For jeg har da oplevet at den netop ikke springer noget, for at forhindre den smadrer noget der er vigtigt. Just me asking, kald mig bare blondine :).
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Den skader bare den smadre ikke ting.
Image
Post Reply