Navn: Daniel Laursen
In-game navn: DanielDk1998
Alder: 13 år
Interesser:Computer generelt, Familie, Venner, Spil som: Minecraft, Call of Duty, men også lidt WoW hvis jeg keder mig.
Hvor jeg har fundet Crafter: Har fundet crafters på Minecraft forum http://www.minecraftforum.dk/galleri/vis-billede/1335/1
Hvorfor jeg vil join: Jeg vil gerne join Crafters pga. det virker som en rigtig fed server med fede kreationer. Jeg vil også prøve at opfordre andre til at komme ind, og starte et nyt "community" på selve serveren.
Erfaring med MineCraft Jeg har en del erfaring med minecraft da jeg snart har spillet det i et år. Jeg ved en del om det og er villig til at dele min viden med andre hvis de skulle have brug for det.
Jeg har både spillet SinglePlayer og MultiPlayer men er mest til MultiPlayer delen da der er et KÆMPE community omkring det.
Mening om regler: Jeg syntes reglerne er rigtigt gode, og kan syntes det er en super idé med at holde det realistisk. Jeg har slf. forstået reglerne og vil følge dem uanset hvad.
Lidt om mig: Jeg hedder som sagt Daniel og er 13 år. I min fritid spiller jeg computer, er sammen med venner/familie og går i 6. klasse i min folkeskole. Jeg bor i Midtjylland (Horsens) hvor som jeg kender en del til. Jeg er nok ikke den "sjove" type, men kan stadig være rigtig god at spille med.
Lidt jeg har bygger igennem tiderne: Spawn til server, En masse borge (elsker at bygge borge, En flyvende flyvemaskine, mit eget hus (minecraft pocket edition), et center med omkring 15 butikker - Og meget mere
- Mvh. Daniel
Server Ansøgning.
- klaske
Re: Server Ansøgning.
Godkendt. Kom ind på serveren og fang en mod/admin til en lille test i reglerne.
Bemærk at serveren stadig kører 1.8.1 indtil vi har alle plugins opdateret.
Bemærk at serveren stadig kører 1.8.1 indtil vi har alle plugins opdateret.