FedeAnderzen wrote:Så er den seneste bygning i SC færdig.
Ja det har vi gjort godt
Ej,- det er en imponerende bygning.
Ja vi har været nogle dygtige konsulenter
Og ja, det er en meget imponerende bygning!
Ja i har været dygtige. Jeg er især glad for det fine tæppetræk/regnfald/regnvejrs maskine som pars har implementeret. Det er også skægt at man logger af en aften og går i seng, når man så kommer tilbage næste dag er der nogen der har lavet et omklædningsrum til Divaen xcanner
problemet lyder på at glowstone ikke kan sende en strøm igennem sig i 1.0 åbenbart.
Der er en løsning på problemet længere nede i tråden jeg linkede til mener det er post #10.
problemet lyder på at glowstone ikke kan sende en strøm igennem sig i 1.0 åbenbart.
Der er en løsning på problemet længere nede i tråden jeg linkede til mener det er post #10.
- Sighvatur
Typisk og vi har den slags lamper flere steder. Jeg tror oven i købet ikke der er plads til at gøre dem en blok bredere i teateret
- Sighvatur
Typisk og vi har den slags lamper flere steder. Jeg tror oven i købet ikke der er plads til at gøre dem en blok bredere i teateret
- Sighvatur
Crafters.dk's ældste vuffer er forsvundet - Kl 16:30 8/11/2011 var Kofodz på vej ned for at fodre hunden, og det viste sig at den var forsvundet! Dusør udloves til den person der kan komme med oplysninger om hvor Vuffi er blevet af. (Pars hjalp de første minutter men ingen spor blev fundet)
- Til den skyldige hvis du læser dette, skal vi nok finde dig!
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.