Hvorfor er jeg banned?? - Juggisp123

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
juggisp123

Hvorfor er jeg banned?? - Juggisp123

Post by juggisp123 »

Jeg ved ikke hvorfor jeg er banned?? har aldrig været inde på denne server, eller kan ikke huske det?? -.- Kan i ikke unban mig jeg lover ALDRIG!!!! At Bryde Regler!!
kirkhammer

Re: Hvorfor er jeg banned?? - Juggisp123

Post by kirkhammer »

du blev bannet fordi du ikke kunne forstå at din ansøgning ikke blev godkendt. og så skabte du dig i chatten.
The kirkhammer has spoken.
juggisp123

Post by juggisp123 »

Er der en mulighed for at jeg kan skrive en ny? min bedste ven er inde på server så det ville kunne være dejlig at spille med ham.. Navnet er Danieldk1998
kirkhammer

Post by kirkhammer »

jeg vil gerne give dig en chance til men du for kun en chance dvs du skriver en rigtig god ansøgning og hvis den ikke bliver godkendt er det ærgeligt... det håber jeg du er indforstået med.
julemand101

Post by julemand101 »

juggisp123 wrote:Er der en mulighed for at jeg kan skrive en ny? min bedste ven er inde på server så det ville kunne være dejlig at spille med ham.. Navnet er Danieldk1998
Må jeg lige forstå det her rigtigt. Først og fremmest lyver du i den her klage med følgende:
har aldrig været inde på denne server, eller kan ikke huske det??
I din gamle ansøgning står der nemlig følgende:
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set den og den er VIRKELIG Fed Også er den dansk jeg møder ikke så mange dansker her inde på minecraft.
Ok så du har altså været inde på serveren. Et minus point til dig.

For det andet er der din klage du har skrevet. Den overholder INGEN af de punkter som der kræves for angive en valid klage. Læs venligst følgende:
viewtopic.php?f=23&t=659

Du får derfor endnu et minus point.

For det tredje så skriver du:
Kan i ikke unban mig jeg lover ALDRIG!!!! At Bryde Regler!!
Hvorfor skulle det hjælpe at unban dig hvis du ikke engang aner hvad du er banned for? Det tyder jo meget godt på at du ikke har lært af dine forrige fejltagelser og derfor slet ikke er parat til at komme ind igen. Det er desuden komplet tomme løfter eftersom du jo ikke overholdte reglerne sidste gang og hvorfor skulle vi så vælge at tro på dig denne gang? Minus point igen.

Du har altså i min bog -3 points og den her klage er derved 100% afvist! Find en anden server eller lær hvordan man klager ordentligt!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
juggisp123

Post by juggisp123 »

Det Forstår Jeg Godt !! Jeg Ville gerne Lave En Ny Ansøgning!! Mange Tak!!!!!!
julemand101

Post by julemand101 »

kirkhammer wrote:jeg vil gerne give dig en chance til men du for kun en chance dvs du skriver en rigtig god ansøgning og hvis den ikke bliver godkendt er det ærgeligt... det håber jeg du er indforstået med.
Jeg vil gå med til det hvis vi samtidig giver ham 7 dages ban for den her vanvittig dårlig opførsel på forummet. Desuden skal den "rigtig god ansøgning" være i første hug.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
kirkhammer

Post by kirkhammer »

det har jeg skrevet at den skal være... og det med bannet i 7 dage lyder som en fair løsning.
julemand101

Post by julemand101 »

kirkhammer wrote:det har jeg skrevet at den skal være... og det med bannet i 7 dage lyder som en fair løsning.
Ah hehe så det ikke. :P

Men fint nok så siger vi det.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

Så har han da også masser af tid til at kigge og skrive en super ansøgning;)
Post Reply