Banned????

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Birnax

Banned????

Post by Birnax »

Hej Crafters.
Jeg vil gerne vide hvorfor jeg er bannet på jeres server..
Jeg har hverken brugt x-ray, griefet eller noget andet der ikke er tilladt, og det undre mig virkelig at jeg er banned.
Jeg har i den tid jeg nu har været inde på serveren været aktiv, og hjulpet godt til.
Jtacss og jeg har arbejdet og bygget et hyggeligt træhus og en sugar cane og melon farm. Nok om det..

Jeg er blevet banned, men jeg har ikke lavet noget jeg ikke må på serveren.
First of all, så vidste jeg intet om x-ray før jeg lærte crafters at kende, og jeg har endnu ikke rigtigt forstået dets mening.

Jeg er ked af det hvis I har misforstået noget, men jeg håber VIRKELIG at jeg kan blive unbannet..

Mange håbende hilsner
Birnax
Last edited by Birnax on 07 Dec 2011, 13:34, edited 1 time in total.
FedeAnderzen

Re: Banned????

Post by FedeAnderzen »

Både ch0x og jeg har været rundt og se i de gange hvor du har minet og der er ingen tvivl om at der har været xray involveret. Om det så har været installeret på din maskine eller en anden har fortalt dig hvorhen du skulle grave ved jeg ikke.

Men jeg er ikke i tvivl om at du er skyldig.

Vi tolererer ikke den slags det burde du være klar over og det eneste jeg kan råde dig til er at finde en anden server og overholde reglerne der.
Image
Birnax

Post by Birnax »

Forstår virkelig ikke at I siger det..
Jeg har fundet de rigtige miner, og været heldig at finde de gode ting..
Jeg sværger, jeg har ikke brugt x-ray.. ;(
Ch0x

Post by Ch0x »

Kunne ikke lade være med at smile da jeg så at du nævnte x-ray og grief som eksempler på noget du ikke har gjort, da det lige netop er de regler du har brudt. Det viser sig nemlig at du også har griefet i Area of Evil.

Men som Fede siger, dine minegange fortæller det hele.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Dertil kommer så alle de steder jeg lige har været hvor du har griefet redstone dioder, lava, glas osv. hos Casper98dk.

Du har vist dig som en klovn af rang i min bog, så nej ingen ekstra chancer til dig.
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Du har griefet mig 5 steder, vej ind i spleef arena kontrol rum, 1 redstone så du kunne komme ned i mit træ, du har taget et træ der står oppe i et tårn, og du har smadret noget glas og taget det lava bagved. Har du gjort andet? for så vil jeg gerne vide så jeg kun skal spilde 1 dag på at lave det du har ødelagt... og ikke 1 uge...
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Birnax

Post by Birnax »

Vil gerne se beviser på x-Ray!
Casper, jeg må indrømme at jeg indimellem får ødelagt et par klodser, da min mus har en teknisk fejl der gør at den ofte klikker løs. Jeg har også repareret det jeg fik ødelagt, Men jeg kan have haft glemt/overset noget.
Fatter ikke at I tror at jeg bruger x-Ray.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Birnax wrote:Vil gerne se beviser på x-Ray!
Casper, jeg må indrømme at jeg indimellem får ødelagt et par klodser, da min mus har en teknisk fejl der gør at den ofte klikker løs. Jeg har også repareret det jeg fik ødelagt, Men jeg kan have haft glemt/overset noget.
Jeg vil lade det op til andre admins/mods end os at vurdere om de gider bruge tiden på det, men hvis de gør er jeg sikker på de kan bekræfte vores konklusion.
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Birnax wrote:Vil gerne se beviser på x-Ray!
Jon sagde at du sagde til ham at du ville ind og se det... og du har ikke PRØVET at labbe det. når der normalt er stone og så du putter cobble er det ikke at reparere...! og du har "tilfældigvis" gravet dig ind i mit træ, gået 10 blocks og ødelagt noget redstone der holdte min dør åben? ved en fejl, fordi din muse spasserede ud... Yea right...
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Birnax

Post by Birnax »

Well.. I er selvfølgelig "bosserne".

Hvor længe er jeg bannet?
Post Reply