Banned????

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
PennisPuff

Re: Banned????

Post by PennisPuff »

Læs dog!! Ingen chancer=perm Ban.
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg tjekker op på sagen i aften og vil inkludere screenshots således der ingen tvivl vil være. Desuden vil jeg også lige se om jeg kan finde nogle af de steder du har lavet grief og tage billeder af disse steder.

Så folkens lad lige tingene være lidt endnu og så kommer jeg på så snart jeg er kommet hjem. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Dette indlæg er første bevis materiale. Der vil komme endnu et indlæg med næste omgang billeder. Derefter kommer tredje indlæg med min konklusion til sagen.
Jeg starter med at gå ned ad denne hule.
Jeg starter med at gå ned ad denne hule.
Jeg ser noget lave hvor der er placeret noget cobblestone hvilket ser lidt underligt ud men det kan jo være at der har været nogle ressourcer der var værd at tage.
Jeg ser noget lave hvor der er placeret noget cobblestone hvilket ser lidt underligt ud men det kan jo være at der har været nogle ressourcer der var værd at tage.
Jeg tjekker steder der er blevet gravet for ressourcer men der har kun været stone.
Jeg tjekker steder der er blevet gravet for ressourcer men der har kun været stone.
Jeg går derfor ned i hullet og tjekker de bloks der ikke umiddelbart kan ses før man har fjernet de forrige stone blokke. Og bingo der er dælme diamant.
Jeg går derfor ned i hullet og tjekker de bloks der ikke umiddelbart kan ses før man har fjernet de forrige stone blokke. Og bingo der er dælme diamant.
Endnu flere diamanter.
Endnu flere diamanter.
Og endnu en diamant.
Og endnu en diamant.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Dette indlæg er andet bevis materiale. Der vil komme endnu et indlæg med min konklusion til sagen.
Vi går endnu engang ned af en gang. Forenden af gangen er der blevet gravet ned hvilket jeg vælger at undersøge nærmere.
Vi går endnu engang ned af en gang. Forenden af gangen er der blevet gravet ned hvilket jeg vælger at undersøge nærmere.
Nice heldigt at der lige var diamant hernede. Dette kan dog være rent held.
Nice heldigt at der lige var diamant hernede. Dette kan dog være rent held.
Jeg kan se at efter diamantfundet bliver der gravet videre hernede.
Jeg kan se at efter diamantfundet bliver der gravet videre hernede.
Nede af denne gang kan jeg forenden se at det går pludseligt ned af og dernede er der fundet en guldåre. Dette kan stadig være rent held.
Nede af denne gang kan jeg forenden se at det går pludseligt ned af og dernede er der fundet en guldåre. Dette kan stadig være rent held.
Jeg vælger at gå ned i hullet og ser at der er blevet fundet mere guld. Det skal lige siges at dette guld er det samme som forrige billede bare taget fra en anden vinkel.
Jeg vælger at gå ned i hullet og ser at der er blevet fundet mere guld. Det skal lige siges at dette guld er det samme som forrige billede bare taget fra en anden vinkel.
Jeg ser at der efter guldet er blevet gravet til siden op her.
Jeg ser at der efter guldet er blevet gravet til siden op her.
Efter en kort tur på 2-3 blokke støder man på diamant igen. Igen rent held måske selvom du godt nok er ved at være heldig efterhånden.
Efter en kort tur på 2-3 blokke støder man på diamant igen. Igen rent held måske selvom du godt nok er ved at være heldig efterhånden.
Efter dia fundet kan jeg se du har gravet en lang tunnel her.
Efter dia fundet kan jeg se du har gravet en lang tunnel her.
Tunnellen deler sig i to. Ifølge loggen har du gravet til venstre først.
Tunnellen deler sig i to. Ifølge loggen har du gravet til venstre først.
Nede af den venstre gang.
Nede af den venstre gang.
For enden af den venstre gang er der fundet diamant igen...
For enden af den venstre gang er der fundet diamant igen...
Jeg går tilbage og billedet her viser starten af den højre gang.
Jeg går tilbage og billedet her viser starten af den højre gang.
For enden af den højre gang finder du dia igen. Dette dia er tilmed skjult bag stone blocks således har været nød til at grave lidt ind til siden for at finde dette.
For enden af den højre gang finder du dia igen. Dette dia er tilmed skjult bag stone blocks således har været nød til at grave lidt ind til siden for at finde dette.
Samme som forrige billede bare med mere log.
Samme som forrige billede bare med mere log.
julemand101

Post by julemand101 »

Konklusion
Du har brugt xray eller du har fået hjælp af en der brugte xray mens de gik sammen med dig. Vi har fundet flere andre tilfælde hvor det virker meget mistænkeligt at du har været så heldig og det er sjældent vi finder en minegang du har lavet som ikke har medført et fund.

At du så samtidig har griefet er der ingen tvivl om. Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der. Du er i alle tilfælde ikke længere velkommen her på Crafters.dk og du er banned til evig tid!
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Og læg mærke til BANNED TIL EVIG TID!

Bare for at undertrege det ;)
(y)
R2_DJ

Post by R2_DJ »

Du har vist dig som en klovn af rang i min bog, så nej ingen ekstra chancer til dig.
Hyhy jeg tror sgu ikke du vender tilbage :/
Post Reply