http://www.youtube.com/user/MinecraftThePeople
den heddder MinecraftThePeople.....
Absalon60s og Mielowlarsens youtube!!!
- julemand101
Re: Absalon60s og Mielowlarsens youtube!!!
Jeg bliver altså nød til at fjerne linket hvis i ikke snart forstår principperne om ophavsretten og generelle princippet om god netopførsel!
1. I bruger den samme sang i stort set alle videoer.
2. I giver ingen credits til kunsteneren der har lavet sangen.
3. I skriver ikke hvilken server i spillet på så Crafters.dk får intet ud af det.
Hvis i ikke snart fikser disse problemer bliver jeg ærlig talt nød til at anmelde jeres youtube kanal til det pladeselskab der står for sangen. Jeg er ikke meget for det men i bryder nogle af de mest grundlæggende principper jeg har!
Hvis i virkelig ikke kan finde ud af det må i jo bruge materiale der ikke er beskyttet af ophavsretten!
1. I bruger den samme sang i stort set alle videoer.
2. I giver ingen credits til kunsteneren der har lavet sangen.
3. I skriver ikke hvilken server i spillet på så Crafters.dk får intet ud af det.
Hvis i ikke snart fikser disse problemer bliver jeg ærlig talt nød til at anmelde jeres youtube kanal til det pladeselskab der står for sangen. Jeg er ikke meget for det men i bryder nogle af de mest grundlæggende principper jeg har!
Hvis i virkelig ikke kan finde ud af det må i jo bruge materiale der ikke er beskyttet af ophavsretten!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- mielowlarsen
Fixer det på alle nu ...
- mielowlarsen
Tror det er fixet nu.
Men det med sangene ved ikke helt med det de sange vi finder er det der emi ..
tror hermed vi tager nogen remix's
Men det med sangene ved ikke helt med det de sange vi finder er det der emi ..
tror hermed vi tager nogen remix's