Ansøgning 2 shukbob

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
shukbob
Posts: 2
Joined: 29 Jul 2011, 15:51

Ansøgning 2 shukbob

Post by shukbob »

Dit Navn: Alexander

Dit Minecraft Navn: shukbob

Alder: 11 (Er meget klog)

Sted: Midtjylland

Interesser: Gaming, Bukkit, Minecraft, Counter Strike Source, osv.

Minecraft erfaring: Jeg har spille minecraft i 8 Måneder, Og der er jeg blevet klog og god til at bygge, hjælpe andre servere. Jeg har spillet på JosefsensDK

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte efter Minecrafters men jeg manglede Mine. Så fandt jeg siden

Venner på serveren? Nej, men jeg glæder mig til at få nogen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil have nogen nye venner og bygge, survive osv.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg bekræfter reglerne. De er gode og de skal bruges til at gøre det sjovt.



Med venlig hilsen:
Alexander B. Matzen (IGN. shukbob) :D
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning 2 shukbob

Post by miscje »

shukbob wrote:Dit Navn: Alexander

Dit Minecraft Navn: shukbob

Alder: 11 (Er meget klog)

Sted: Midtjylland

Interesser: Gaming, Bukkit, Minecraft, Counter Strike Source, osv.

Minecraft erfaring: Jeg har spille minecraft i 8 Måneder, Og der er jeg blevet klog og god til at bygge, hjælpe andre servere. Jeg har spillet på JosefsensDK

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte efter Minecrafters men jeg manglede Mine. Så fandt jeg siden

Venner på serveren? Nej, men jeg glæder mig til at få nogen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil have nogen nye venner og bygge, survive osv.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg bekræfter reglerne. De er gode og de skal bruges til at gøre det sjovt.



Med venlig hilsen:
Alexander B. Matzen (IGN. shukbob) :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har en sidste chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen

PS: Sammenlignet med din første ansøgning, er der meget få ting, der stemmer overens. Jeg anbefaler at du er 100% ærlig denne gang. Og så skriv gerne lidt mere, fx hvad du kunne tænke dig at bygge osv.
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy
Post Reply