Hej drenge,
Navn: Richard Lieberkind
In-game: MightyDumle
Alder: 16
Bosat: Køge omegn
Regler: Læst og forstået
Venner på serveren: MightyPete og MightyRisifrutti - Vi har kendt hinanden siden vi startede i folkeskolen.
Lidt om mig:
Hej jeg hedder Richard jeg er 16 år gammel, født i juni. Til hverdag går jeg på 10. klasse i Solrød Strand.
Interesser:
Jeg bruger det meste af min fritid på computer, venner, trompet, fodbold og en masse andre ting, men nok mest computer
Minecraft erfaring:
Jeg har ikke rigtig så meget minecraft erfaring, har kun spillet i 1½ måned og det her været meget on-off, men det er kun fordi jeg har haft travlt med så meget andet.
Hvorfor jeg vil joine serveren:
For mig er der ikke rigtig nogen tilfredsstillelse (forstå mig ret) ved at bygge i singleplayer, det eneste man får ud af det, er en smule erfaring. Som sagt spiller to af mine gode kammerater på serveren og de har selvfølgelig anbefalet denne server, samt hjulpet mig med at skrive ansøgning.
Jeg håber i godkender mig ansøgning, det tog da næsten en time at få formuleret mig ordenligt.
/Richard
[18:57:59] Peter Thomsen: EDIT: Jeg fik at vide, at jeg skulle skrive mere om mig selv, så her kommer lidt mere.
Mit navn er Richard, jeg er 16 år. Jeg er født og opvokset i Solrød Strand nær køge. Jeg har 2 brødre, en på 17 og 21.
Jeg har altid godt kunne lide at spille computer. Har spillet meget Counter Strike: Source, og alt for WoW. Da jeg var 13 år spillede jeg trompet i tivoligarden, men det mistede jeg interessen for, og nu laver jeg bare hvad en almindelig teenager laver.
Alt i alt - Jeg er en meget kedelig person der ikke har den største livshistorie at fortælle.
Håber det var nok
Ansøgning fra mightydumle :)
- mightydumle
Ansøgning fra mightydumle :)
Last edited by mightydumle on 19 Dec 2011, 18:58, edited 1 time in total.
-
Re: Ansøgning fra mightydumle :)
Så gerne en lidt mere fyldig ansøgning, men jeg lader tvivlen komme dig til gode. Hop ingame og få en test.